וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד השיכון ממשיך להיאבק במחירי הנדל"ן

אריק מירובסקי

17.11.2009 / 16:35

המשרד יוציא לשיווק קרקעות לכ-5,900 יחידות דיור ב-20 ישובים. זהו המקבץ השני היוצא לשיווק בתקופה האחרונה וממשיך את מדיניות אטיאס להגדיל את היצע הדיור

משרד הבינוי והשיכון יוציא לשיווק קרקעות לכ-5,900 יחידות דיור ב-20 ישובים. זהו המקבץ השני היוצא לשיווק בתקופה האחרונה וממשיך את מדיניות אטיאס להגדיל משמעותית את היצע הדיור ולהיאבק בעליית מחירי הדירות. זאת, בהמשך להצהרותיו כי בדעתו לצאת בשיווק מתוגבר ומתמשך של קרקעות מינהל לבנייה כדי להוריד את מחירי הדירות לזוגות צעירים. בספטמבר יצאו לשיווק קרקעות שמיועדות לבניית 5,400 דירות במסגרת גל השיווקים הראשון והשיווק הנוכחי הוא הגל השני.

המקומות הבולטים שבהם ישווקו הדירות: בירושלים – 1,117 יחידות דיור; באר שבע - 842; רחובות - 336; ראשון לציון – 349; תל אביב - 188; חולון - 358.

"גלים גדולים, מתחמים קטנים. בשיטה הזו נוציא לשוק אלפי יחידות דיור בפעם אחת, נייצר אווירה חדשה ואמיתית של מאבק בחוסר הקרקעות ונאפשר גם ליזמים קטנים להתמודד על המתחמים במטרה למתן ולהוריד את מחירי הדיור בישראל", אמר אטיאס. "לשמחתי, שתי זרועות השיווק - משרד הבינוי והשיכון ומינהל מקרקעי ישראל, התייצבו יחד סביב השולחן וביחד אנו עמלים כדי להדביק פערים של שנים רבות. המטרה המוצהרת שלי היא לסייע בכלי הכלכלי הנכון להורדת מחירי הדיור וזה באמצעות ההיצע".

במשרד הבינוי והשיכון ובמינהל מאמינים שככל שימשכו הגלים הגדולים לשיווק, כך יושפע באופן ישיר שוק הדיור ויביא להוזלת מחירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully