וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דומרני עמד מאחורי אתר ההימורים

איילה חננאל

17.11.2009 / 14:14

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרם של שבעה מהחשודים בפרשת אתר הימורי הספורט שנחשפה אתמול. גורמים במשטרה: "קשה להאמין שהאתר לא נוהל על ידי ארגון פשע"

עוז מרון

(צילום:עוז מרון, עריכת וידאו: רן צימט)

בית משפט השלום בתל-אביב האריך היום (שלישי) ביומיים את מעצרם של אבי שאולי, תומר שלום, גל ראובן, דוד בן-שטרית, יאיר משיח, נסים משיח ואילן חלפון, החשודים בפרשת רשת הימורי הספורט באינטרנט שנחשפה אתמול. חמישה מהמעורבים שוחררו בערבות ולמעצר בית.

בין העצורים בפרשה ניתן למצוא גם את שמו של אבי ביטון, הנחשב על פי המודיעין המשטרתי לאחד מחבריו הקרובים של שלום דומרני, ראש ארגון הפשע בדרום. במשטרה חושדים כי דומרני היה זה שנתן את חסותו לאתר ההימורים. "קשה להאמין שאתר הימורים בכזה סדר גודל לא נוהל על ידי ארגון פשע שיש ביכולתו לגבות את החובות שמהמרים יוצרים ובנוסף מגנים על האתר מהשתלטות של גורמים עבריינים מתחרים", סיפרו לוואלה! חדשות גורמים במשטרה וכעת נבדק הקשר בין הכוכב העולה מהדרום לאתר ההימורים שגלגל מיליונים.

המשטרה: דומרני הלבין הון בשווי 8 מליון שקלים. נועם אשל
בין העצורים בפרשה ניתן למצוא גם את שמו של אבי ביטון, הנחשב על פי המודיעין המשטרתי לאחד מחבריו הקרובים של שלום דומרני. דומרני/נועם אשל

בדיון שנערך אמש עד לשעות הלילה המאוחרות טען פרקליטו של החשוד המרכזי בפרשה, אבי שאולי בן 38 מאור יהודה, כי "הוא נעצר בבוקר כשנמצא בבית הימורים לא שלו". עורך הדין טען עוד כי "הוא מהמר כרוני, מההתחלה הוא אמר שהוא מכיר את האתר. הוא מספר הכל. הוא דיבר עם החוקרים שעתיים וחצי וענה על כל שאלה. אין לו כל נכסים, והכספים שנתפסו היו עבור דירה שנמכרה".

השופט אילן דפדי כתב בהחלטתו כי מחומר החקירה שהוצג בפניו, לרבות הדו"חות הסודיים, הוא סבור כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לחשודים, וכי שחרורם יפריע לחקירה וישבש אותה והורה על הארכת מעצרם של שבעה מתוך 33 החשודים בחשד להפעלת הימורים לא חוקיים, עבירות הלבנת הון ועבירות על חוקי המיסוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully