וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם לזונות ממין זכר שרצחו גבר מת"א

גלעד גרוסמן

17.11.2009 / 11:33

מאסר עולם נגזר על מוחמד מובארק ופריד אלענמי, שהורשעו כי הגיעו לביתו של תושב תל אביב, בן 48, כדי לקיים עימו יחסי מין, רצחו אותו, שדדו את כספו וניסו להציף את הדירה

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (שלישי) מאסר עולם על מוחמד מובארק ופריד אלענמי, שהורשעו ברצח של עמוס טל, תושב תל אביב בן 48, ב-101 דקירות סכין באפריל 2007. על פי כתב האישום, השניים הגיעו לביתו של טל כדי לקיים עמו יחסי מין בתשלום.

בזמן שאלענמי קיים יחסי מין עם טל, צפה מובארק בסרט פורנוגרפי באחד החדרים. בשלב מסוים נתגלע ויכוח בין אלענמי לטל, בעקבותיו ניגש אלענמי למטבח הדירה, לקח משם שני סכינים, נתן אחד למובארק והשניים דקרו את טל עד שהתמוטט ונפל ארצה מתבוסס בדמו.

כניסה לבית בנתניה בו נרצחה אורלי דהיינס – אוקטובר 2009. אורי לנץ
לאחר הרצח גנב מובארק את את ארנקו של טל ונמלט מהמקום/אורי לנץ

לאחר הרצח גנב מובארק את ארנקו של טל ונמלט מהמקום. אלענמי נשאר בדירה, סתם את פתח ניקוז המים שבכיור חדר המקלחת ופתח את ברז המים במטרה להציף את הדירה ולטשטש את עקבות מעשי הרצח. לאחר מכן גנב את הטלפון הנייד של טל ונמלט.

מובארק, תושב הרשות הפלסטינית, נעצר במקרה כשבועיים לאחר הרצח בחשד לשהייה בלתי חוקית בארץ. למשטרה היה חשד מוקדם על מעורבותו ברצח, והוא נחקר והודה. הוא סיפר שרצחו את טל משום שקילל אותם ופגע בכבודם. לאחר מכן הוא חזר בו מהודאתו, אולם השופטים קבעו שמדובר בהודאה אמיתית.

מנגד, אלענמי הכחיש בחקירתו את מעורבותו ברצח, גם לאחר שהוצגו בפניו ראיות שאספה המשטרה, בהן טביעות אצבע ודגימות DNA שלו בזירה. בעדותו בבית המשפט טען שהיה בסך הכל עד לרצח, וזאת לאחר שהגיע לדירה יחד עם מובארק במטרה לבלות ולשתות אלכוהול עם טל.

השופטים דחו את טענתו. "הראיות הנסיבתיות כנגדו עומדות בהצטברותן, והגיונן אחד: הנאשם ביצע את מעשה הרצח המיוחס לו בכתב האישום וכל שקריו לא נועדו אלא כדי לטשטש עובדה זו", נכתב בהכרעת הדין.

פרקליטו של אלענמי, עו"ד אייל שמחוני מהסניגוריה הציבורית, אמר שהוא שוקל לערער לבית המשפט העליון על ההרשעה. "הכרעת הדין ארוכה ומורכבת ואנחנו עוד בשלבים של לימודה. על פניו, נראה שבית המשפט לא הגיע למסקנות ברורות של מה התרחש בזירה, אלא התבסס על הודאתו של מובארק, שהפיל את המעשים על מרשי. ידוע בוודאות שהקשר של מרשי עם המנוח מצומצם יותר, ולא עלתה טענה על קשר מיני קודם עם המנוח", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully