וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 שנות מאסר לאם שהטביעה את בנה בגיגית

17.11.2009 / 12:36

בית המשפט המחוזי הרשיע את רגינה קרוצ'קוב, שהטביעה למוות את בנה בן ה-4 בגיגית, בהריגה בלבד. אם יתקבל הסדר הטיעון יגזרו על קרוצ'קוב 12 שנות מאסר

נועם אשל

( צילום: נועם אשל, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע הבוקר (שלישי) את רגינה קרוצ'קוב, בת 32 מתל אביב, שהודתה במסגרת הסדר טיעון בהריגת בנה מיכאל בן ה-4 לפני למעלה משנה. קרוצ'קוב הטביעה אותו בכח בגיגית פלסטיק שמילאה במים. במקור הואשמה קרוצ'קוב ברצח, אולם במסגרת הסדר הטיעון הומר סעיף האישום. היא צפויה להישלח ל-12 שנות מאסר. כתב האישום המקורי תיאר כיצד תכננה קרוצ'קוב להמית את בנה, חיכתה שתהיה עמו לבד בדירה ואז, למרות שניסה להתנגד, החזיקה את ראשו בכח ולא איפשרה לו להוציאו מהגיגית עד שמת. לאחר מכן התקשרה רגינה למוקד 100 של המשטרה והשאירה הודעה אנונימית, לפיה הרגה את בנה וניתקה.

רגינה קרוצ'קוב הורשעה בהטבעת בנה. עוז מרון
קרוצ'קוב הואשמה כי לא הרפתה מאחיזתה עד אשר בנה חדל לנוע/עוז מרון

בכתב האישום המתוקן שונה התיאור, ונטען שלאחר שסיימה לרחוץ את מיכאל, הוא סירב לצאת מהגיגית. "או אז, בהחלטה ספונטנית, אחזה בראשו והטביעה אותו בכוח במימי הגיגית תוך שהיתה אדישה לתוצאות מעשיה. הנאשמת לא הרפתה מאחיזתה עד אשר המנוח מת". בפרקליטות לא היו מוכנים לקבל את הטענה לפיה קרוצ'קוב לא היתה אחראית למעשיה בעת ביצוע העבירה, אולם הסכימו להסדר הטיעון בשל מצבה הנפשי. ממשרד המשפטים נמסר כי "מדובר במקרה טרגי והעונש אותו עתידה הנאשמת לרצות הנו מאוזן ומשכלל בתוכו את נסיבותיו המיוחדות של תיק זה, ובהתאם לדרך אותה התוו בתי המשפט בעבר כאשר דנו בתיקים בכגון אלה".

"אני חושבת שההסדר מאזן בין כל השיקולים בתיק", אמרה לאחר הדיון פרקליטה של קרוצ'קוב, עו"ד אורית חיון. "מדובר בתיק טראגי ולמעשה רגינה תצטרך לחיות כל חייה ם התוצאות הקשות של המעשה".

ביוני הודיעה עורכת דינה של קרוצ'קוב, אורית חיון כי היא והפרקליטות נמצאים במגעים לקראת הסדר טיעון. המחלוקת הייתה סביב השאלה הפסיכיאטרית. בתגובה לכתב האישום כפרה קרצ'קוב במיוחס לה בטענה לאי שפיות בזמן המעשה, אולם חוות דעת פסיכיאטרית שהוגשה על ידי התביעה קבעה שגם בעת ביצוע המעשה וגם כיום קרצ'קוב היתה ועודנה כשירה לעמוד לדין.

לאחר הדיון ביוני אמרה עורכת הדין חיון כי "אנו מנהלים מו"מ. אני לא יכולה למסור עליו פרטים ואני מאמינה שבסופו של יום נגיע להסכמה ונצליח לאזן בין האינטרס הציבורי למצב האנושי והנסיבות המאות קשות של המקרה".

(עדכון ראשון: 10:27)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully