וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המהלומה: "השר נאמן לא שוקל להתפטר"

גלעד גרוסמן, מערכת וואלה! חדשות

16.11.2009 / 22:00

מקורבי שר המשפטים התייחסו להחלטת ראש הממשלה נתניהו לא לפצל את סמכויות היועמ"ש הבא. לדבריהם, כל עוד אפשרות הפיצול עדיין על הפרק, השר יישאר בתפקידו

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

בסביבת שר המשפטים יעקב נאמן מנסים הערב (שני) לשדר, שהחלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו לפיה סמכויותיו של היועץ המשפטי לממשלה הבא לא יפוצלו, לא הפתיעה אותם. מסביבתו נמסר כי בינתיים האפשרות של הפיצול עדין על הפרק, וכל עוד היא על הפרק, השר אינו שוקל להתפטר מתפקידו.

בצהריים אמר ראש הממשלה בפגישה עם חברי ועדת האיתור לתפקיד היועץ המשפטי כי היועץ המשפטי לממשלה ייבחר על פי המתכונת של היועץ המשפטי לממשלה הנוכחי, ללא פיצול תפקידו. לדברי ראש הממשלה, "אני עדיין לא קיבלתי החלטה אם כן או לא לפצל. שאלת הפיצול איננה רלוונטית להחלטה של הוועדה משום שמדובר בסוגיה יסודית ומורכבת, שהדיון עליה ייקח עוד חודשים ארוכים עד שתתקבל החלטה, וגם לאחר שתתקבל החלטה, היישום ייקח זמן רב. שאלת הפיצול איננה רלוונטית להחלטה של הוועדה. הוועדה צריכה לקבל החלטה לפי המתכונת הנוכחית של תפקיד היועץ המשפטי לממשלה".

נתניהו ביקש מחברי הוועדה להגיע להסכמות ביניהם על המועמדים לתפקיד בהקדם האפשרי, כי מזוז הודיע שהוא נחרץ לסיים את תפקידו בסוף ינואר, ולכן יש פה לוח זמנים קצר. לדבריו, "אני לא נכנס לשמות ולמועמדים אבל אני מבקש להגיע להבנות בהקדם האפשרי".

ממשרד המשפטים נמסר לוואלה! חדשות כי נאמן ונתניהו סיכמו ביניהם שנושא חלוקת סמכויות היועמ"ש יובא לדיון ולהצבעה בממשלה לאחר בחירת היועמ"ש החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully