וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מרדף בלוד: סטודנט לכד שודדת בנק

איילה חננאל

16.11.2009 / 22:12

צעיר בן 28, שהגיע לסניף בנק הדואר בלוד, נתקל בשתי כספריות מבוהלות שסיפרו כי נשדדו על ידי אישה. הוא לא איבד את העשתונות, יצא מהבנק ורדף אחריה עד שנעצרה

עירנותו של מקסים קולסניק, בן 28, תושב שכונת גני אביב בלוד, הובילה ללכידתה של אישה אשר שדדה בנק היום (שני) בצהרים. בחקירתה, טענה האישה, בת 54 ואם חד הורית, כי ביצעה את השוד על רקע מצוקה כלכלית. מחר היא תובא להארכת מעצר בבית משפט השלום ברמלה.

בשעות הצהרים נכנסה האישה, כשהיא חובשת כובע קסקט לראשה וברשותה אקדח מזויף, לסניף בנק הדואר ברחוב ארבע ארצות בלוד. היא ניגשה לשתי הכספריות שנכחו בסניף הבנק, ובאיומי אקדח נטלה את הכסף ונמלטה מהמקום.

קולסניק, מאבטח וסטודנט להנדסה שהגיע במקרה באותו הזמן לסניף הבנק, נכנס ושמע מהכספריות המבוהלות כי זה עתה נשדדו באיומי אקדח על ידי אישה שנמלטה מהבנק. הוא מיהר לצאת בריצה מהבנק והבחין באישה בעת מנוסתה. "הלכתי לאסוף דואר רשום מסניף הבנק, וכאשר נכנסתי ראיתי אישה מבוגרת עם כובע שיוצאת במהירות מהדלת", סיפר. "הפקידות בבנק היו בהלם, אחת בכתה והשנייה גמגמה והצליחה לספר לי כי אישה שנכנסה זה עתה לבנק שדדה אותן באיומי אקדח".

בשלב זה החל מקסים לעקוב אחר החשודה בשוד, "כאשר במקביל הוא מתקשר למוקד המשטרה ומכוון ניידת לעבר החשודה", סיפר רפ"ק רן בטאט ממשטרת לוד. "פשוט הלכתי אחריה ושיחקתי אותה סתם אזרח שהולך ברחוב", הסביר קולסניק. "אלה שבשלב מסוים במהלך מנוסתה הבחין כי החשודה משליכה שקית ואת הכובע שחבשה לראשה לפח האשפה, "אז כבר הייתי בטוח שזו האישה ששדדה את הבנק", אמר קולסניק.

לאחר שנעצרה על ידי המשטרה, מצאו השוטרים את אלפי שקלים ששדדה ובחיפוש שערכו השוטרים בפח האשפה, נמצא האקדח המזויף שהיה ברשותה. בחקירתה, הודתה האישה כי אכן שדדה את סניף בנק הדואר אך טענה כי עשתה זאת מאחר שנקלעה לחובות וכאם חד הורית רצתה לדאוג לבתה היחידה. רפ"ק בטאט סיפר כי "מדובר באישה שלא היית מצפה שתעשה כזה מעשה, וככל הנראה הייאוש, מצוקתה הכלכלית ודאגתה לבתה הם שגרמו לה לבצע את השוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully