וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ביצע את השוד המושלם - והסגיר עצמו

טליה שחר

16.11.2009 / 21:00

המרדף אחרי נהג משאית הכסף שהסעיר את צרפת הגיע לסיומו. הנהג, שהפך לגיבור עממי לאחר שנעלם עם 11 מיליון יורו בעיר ליון, הסגיר עצמו למשטרה במונקו

נהג רכב משורין שנעלם מהעיר ליון שבצרפת לפני שבועיים, כשבאמתחתו יותר מ-11 מיליון יורו, הסגיר עצמו היום (שני) למשטרה.

במשך שבועיים נערך מצוד נרחב אחר טוני מוסולין, 39, שנעלם עם רכבו במהלך סיבוב משלוחים, אחרי שקיבל 49 שקים מלאים במזומן מבנק בעיר. הרכב נמצא ריק מאוחר יותר במרכז ליון, ורוב הכסף התגלה במוסך סמוך. עם זאת, מוסולין עצמו לא נמצא, ומשטרת צרפת ביקשה את עזרת האינטרפול בחיפושו לאחר שעלה חשש שהוא חצה את גבולות המדינה.

השוד הפך את מוסולין למושא הערצה על ידי רבים, שראו בו גיבור עממי שביצע את הפשע המושלם. בפייסבוק נפתחו קבוצות על שמו, הוקם אתר אינטרנט שמתאר אותו כעילוי קרימינלי, וחברה אחת אפילו החלה למכור חולצות שנושאות את פרצופו.

עם זאת, תוכניתו החלה להשתבש אחרי שהמשטרה מצאה, כאמור, יותר מ-9 מיליון יורו במכונית שכורה בתוך מוסך שמוסולין שכר בשם בדוי. שבוע לאחר מכן, אחרי שנמלט מזרועות החוק במשך שבועיים, הסגיר עצמו מוסולין למשטרה. "הוא נראה מאוד מוזר כשהוא הגיע. אנחנו עדיין לא יודעים למה הוא עשה את זה. אנחנו אפילו לא יודעים אם הוא הבין שהוא נמצא במונקו", אמר גורם משטרתי.

על פי דיווחים, מוסולין התלונן בעבר שהוא ועמיתיו זוכים ליחס גרוע, ואמר לחבריו ש"שהם ישלמו – הבנק והבוסים". כשהמשטרה ערכה חיפוש בדירתו, היא מצאה אותה נקייה ומרוקנת, מה שהוביל להשערה שהוא תכנן את הבריחה מראש.

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully