וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב שאנס את בתו בצרפת נעצר בישראל

גלעד גרוסמן

16.11.2009 / 18:03

המשטרה עצרה גבר בן 51, שנמלט לארץ לאחר שהורשע באונס בתו החורגת ובהתעללות בה במשך שנתיים. הפרקליטות תבקש להסגירו לידי הרשויות בצרפת

גבר בן 51 שהורשע בצרפת באונס בנסיבות מחמירות של בתו החורגת, כשזו היתה בת 12, נעצר היום (שני) על ידי המשטרה בישראל. בכוונת המחלקה לעניינים הבינלאומיים בפרקליטות המדינה להגיש עתירה לבית המשפט המחוזי בירושלים כדי שיכריז על הגבר כבר-הסגרה, וכן בקשה לעצרו עד מתן החלטה בהליך ההסגרה. חומר החקירה שהועבר לידי המחלקה לעניינים בינלאומיים על ידי הרשויות בצרפת חשף מסכת אכזרית של התעללות מינית, שביצע האב בבתו במשך שנתיים, בתדירות של מספר פעמים בשבוע.

הגבר שנעצר היום הורשע בצרפת שלא בפניו בביצוע עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות של קטינה מתחת לגיל 15 וכן במעשים מגונים בנסיבות מחמירות של קטינה מתחת לגיל 15, תוך ניצול יחסי מרות והשגחה. בחודש מרץ 2008, פנו רשויות צרפת לישראל בבקשה להסגרתו בגין עבירות של אונס ומעשים מגונים בבתו החורגת. בתום בדיקה קפדנית של החומר וקבלת השלמות מהרשויות בצרפת, הוחלט בפרקליטות על פתיחה בהליכי הסגרה בעניינו.

בחודש יולי 2005 נעצר הגבר על ידי משטרת מרסיי לאחר שהקטינה ואמה הגישו נגדו תלונה במשטרה. בחודש יוני 2007, כשבועיים לאחר שנפתח משפטו בצרפת, ניצל האדם את האמון שנתן בו בית המשפט כששוחרר למעצר בית, ונמלט לישראל. תיק ההסגרה טופל על ידי עו"ד טליה עטר מהמחלקה לעניינים בינלאומיים בפרקליטות המדינה ובשיתוף פעולה עם חוליית אינטרפול במשטרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully