וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אילץ את בעלת הבית לשכב איתו

קובי מנדל

16.11.2009 / 8:44

תושב קריית ביאליק בן 32 נעצר בחשד שאנס צעירה בת 35 בדירתו, לאחר שאיים עליה שאם לא תשכב עימו ישרוף את דירתה. החשוד טוען כי אכן שכב עם האישה אך יחסי המין היו בהסכמה

תושב קריית ביאליק בן 32 המוכר למשטרה נעצר לפנות בוקר (שני) בחשד שאנס צעירה בת 35 בדירתו. החשוד טילפן למתלוננת כדי להתלונן בפניה על אישה השוכרת ממנה דירה בשכנות אליו. לטענתה, כשהגיעה לדירתו, הוא דרש ממנה לקיים עמו יחסים, ואיים שאם תסרב יצית את הדירה שבבעלותה.

על פי תלונתה של האישה, היא חששה מפניו ולכן נעתרה לדרישתו וקיימה עמו יחסי מין. לאחר מכן הזעיקה את המשטרה. עם הגעתם של השוטרים לדירה נעצר החשוד, ובחקירתו טען שהשניים אכן קיימו יחסים אך הדבר היה בהסכמתה של המתלוננת. הבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בקריות.

בשבוע שעבר נעצר צעיר בן 22, תושב רמת גן, בחשד שאנס וניסה לשדל את חברתו הקטינה בת ה-17 לקיים יחסי מין עם גברים זרים תמורת כסף. החשוד נעצר לאחר שהקטינה התלוננה בתחנת המשטרה בפתח תקווה, וסיפרה כי הכירה את הצעיר דרך האינטרנט. הוא נחקר בחשד לתקיפה הגורמת חבלה, איומים, אינוס בכוח תוך גרימת חבלה, תקיפת בן זוג והדחה למעשה זנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully