וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניין בנק החקלאות בת"א נמכר ב-28.5 מ' שקל

מאת רז סמולסקי

16.11.2009 / 11:11

הנכס שנמצא בבעלות בנק החקלאות לישראל (בנק בפירוק מרצון), בנוי על קרקע בשטח 1.7 דונם, הכוללת בניין משרדים ומגרש נוסף מאחוריו, ברחוב קריית ספר 16, המיועד למגורים

בניין בנק החקלאות ברחוב קרליבך פינת החשמונאים בתל אביב נמכר ב-28.5 מיליון שקל.

הנכס שנמצא בבעלות בנק החקלאות לישראל (בנק בפירוק מרצון), בנוי על קרקע בשטח 1.7 דונם, הכוללת בניין משרדים ומגרש נוסף מאחוריו, ברחוב קריית ספר 16, המיועד למגורים.

לבניין המשרדים של בנק החקלאות, שבבעלות המדינה, צורה ייחודית שדומה לכנף והוא מתפרס לאורך הצומת של הרחובות קרליבך והחשמונאים. הוא כולל מרתף וארבע קומות משרדים מעל הקרקע (קומת הרחוב אינה מסחרית). בסך הכל השטחים מעל הקרקע כוללים כ-2,200 מ"ר.

במשך שנים הבניין שימש את בנק החקלאות עצמו, וכיום הוא עומד כמעט ריק, שכן הבנק נמצא בהליך של פירוק מרצון, ועובדת בו הנהלה מצומצמת בלבד. המפרקת של הבנק היא עו"ד לריסה קליימן, שניהלה את מכירת הבניין. במצבו הנוכחי, הבניין אינו מתאים להשכרה, ולכן הרוכש יצטרך להשקיע בו עוד מיליוני שקלים כדי שיעמוד בסטנדרטיים מודרניים.

במסגרת המכרז נמכר מגרש נוסף מאחורי הבניין ברחוב קריית ספר 16. בניין זה משמש היום כמגרש חנייה והוא מיועד לבנייה של בניין מגורים בן 4 קומות, שבו יהיו כ-5 דירות בשטח כולל של כ-385 מ"ר. כרגע הוא משמש לחנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully