וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכירות בפרויקט שרונה - מעל התחזיות

מאת רז סמולסקי

16.11.2009 / 8:43

מקורבים לפרויקט: דירות ארבעה חדרים נמכרו ב-2.7 מיליון שקל בממוצע ודירות חמישה חדרים ב-3.6 מיליון שקל בממוצע - יותר מ-30% מעל התחזיות

גינדי החזקות היכתה את כל התחזיות לגבי פרויקט שרונה בתל אביב, והצליחה למכור דירות במחירים שאף אחד לא צפה. מנתונים שהגיעו ל-TheMarker ממקורבים לפרויקט עולה, כי המחיר הממוצע ששולם עבור דירת 4 חדרים בפרויקט מגיע ל-2.7 מיליון שקל ומחירה הממוצע של דירת 5 חדרים מגיע ל-3.6 מיליון שקל. מדובר במחירים שגבוהים ביותר מ-30% מהמחירים המשוערים.

פרויקט שרונה יכלול שלושה מגדלים בני 324 דירות בסך הכול, ובנוסף שטחי משרדים ומסחר. תמהיל הדירות שפורסם על ידי החברה מונה 150 דירות 5 חדרים ו-150 דירות בנות 4 חדרים. יתר הדירות, כ-24, הן דירות פנטהאוז ומיני-פנטהאוז.

בין הדירות השונות יש שונויות גדולות, שעשויות להגיע ל-20% ויותר, שנובעות מכיווני החזיתות שלהן. החזיתות שפונות לכיוון דרום משקיפות למגדלי משרדים סמוכים, ואילו הצפוניות - משקיפות על הפארק.

גובה הדירות הוא אלמנט נוסף שגורם לשוני במחירים. ככל שדירות גבוהות יותר הן יקרות יותר. ההערכה היא, כי עבור 300 הדירות הרגילות ישלמו הרוכשים בסך הכל כ-950 מיליון שקל, ובתוספת מחירים של 8-14.5 מיליון שקל עבור הדירות המיוחדות (פנטהאוז ומיני-פנטהאוז), יגיעו התקבולים בגין הדירות לכ-1.22 מיליארד שקל.

בגינדי החזקות מסרבים להתייחס לנתונים הללו, אולם החברה קיבלה ערבויות לאשראי בסכום של עד 1.5 מיליארד שקל לפי קצב מכירת הדירות, כך שנראה שהערכת החברה גבוהה יחסית למכירות שלה. כמו כן יש להביא בחשבון, שהחברה סגרה את משרד המכירות של הפרוייקט בטרם השלימה את מכירת מלוא הדירות, ואנשי המכירות שלה מציעים למתעניינים ברכישת דירות, להשאיר את פרטיהם ושיחזרו אליהם בטלפון. ההערכה היא, כי ברשות החברה נותרו עשרות בודדות של דירות בלתי מכורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully