וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלג'יריה לקחו את הפסד הנבחרת ללב ומתו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

15.11.2009 / 21:17

ההפסד של נבחרת אלג'יריה לנבחרת המצרית לא פגע רק בסיכויים של הראשונה להעפיל למונדיאל. הוא גם הוביל למותם של מספר אוהדים אלג'יראים שלא עמדו בלחץ

שהפסד במשחק הכדורגל יעלה בחיי אוהדים? נבחרת מצרים בכדורגל ניצחה אמש (שבת) את אלג'יריה בקרב על הכרטיס למונדיאל 2010 וכפתה על שתי הנבחרות משחק מכריע שייערך ביום רביעי, וכעת מסתבר ששערה השני והדרמטי של נבחרת מצרים, שהובקע בדקה ה-96 על ידי הקשר עימאד מותעב, הוביל למספר מקרי מוות טרגיים בקרב אוהדים אלג'יראים המומים.

אוהדי נבחרת מצרים ברחובות קהיר. רויטרס
הם דווקא חגגו. אוהדי מצרים אתמול ברחובות קהיר/רויטרס

סוכנות הידיעות הגרמנית דיווחה כי בתום המשחק המותח, שבסופו ניצחה כאמור מצרים, חטף אלג'יראי בן 50 מכפר הנמצא 40 קילומטר מדרום לאלג'יר התקף לב, התמוטט ומת. צעיר אלג'יראי בשנות השלושים לחייו המתגורר בכפר 90 קילומטר מדרום לבירה האלג'יראית התמוטט ומת גם הוא בתום המשחק. בכלי התקשורת דווח על אלג'יראים נוספים שהתמוטטו ומתו לאחר המשחק, כמו גם על כאלו שחטפו התקפי לב קשים.

אתמול כאמור ניצחה נבחרת מצרים את נבחרת אלג'יריה בתוצאה 0:2. מצרים נזקקה אמנם לניצחון בהפרש של שלושה שערים על אלג'יריה על מנת לקבל כרטיס למונדיאל, אולם עקב ניצחונה בתוצאה 0:2, ייאלצו שתי הנבחרות להיפגש שוב למשחק מכריע שייערך ביום רביעי הקרוב בחרטום שבסודן. השער המדהים, שהובקע בנגיחה בדקה ה-96, התקבל בשאגות של שמחה במצרים ובהלם רב באלג'יריה, שכן אילו הייתה מצרים מנצחת בהפרש של שער אחד בלבד, אלג'יריה הייתה מעפילה למונדיאל כבר אתמול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully