וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין הפגינו למען שחרורו של גלעד שליט

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

15.11.2009 / 18:50

ערבים ישראלים המתגוררים בסכנין ובעראבה התאספו והפגינו למען שחרורו של שליט ועסקת חילופי השבויים עם חמאס. המפגינים קראו לראש הממשלה נתניהו "לזרז את המגעים"

קומץ ערבים-ישראלים המתגוררים בסכנין ובעראבה התאספו אחר הצהריים (ראשון) בסכנין והפגינו למען שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט במסגרת עסקה עם חמאס. על חולצותיהם של המפגינים נכתבה הסיסמה "גלעד עדיין חי" ומאחוריהן נכתב "אזרחי ישראל הערבים בעד חילופי שבויים ואסירים משני הצדדים". המפגינים חילקו חולצות לעוברים ולשבים וקראו להם לתמוך בעסקת שליט.

את ההפגנה ארגן רפיק חלאילה, תושב סכנין ופעיל בולט למען שחרורו של גלעד שליט. בשיחה עם אתר החדשות הערבי-ישראלי "פאנט" אמר חלאילה כי הוא וחבריו קיימו את ההפגנה "כדי להביע את הזדהותנו עם האסירים הפלסטינים ועם החייל החטוף גלעד שליט. אנו קוראים בהזדמנות זו לכל הערבים בישראל לפעול למען השלמת עסקת שליט, אשר מיטיבה לאינטרס הפלסטיני והישראלי כאחד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההפגנה זכתה לתמיכה רבה מהעוברים והשבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלאילה העיד כי במהלך ההפגנה זכה לתמיכה רבה מהעוברים והשבים המעוניינים, לדבריו, בגיבוש עסקה. "אנו קוראים לראש הממשלה בנימין נתניהו לזרז את המגעים להשלמת עסקת שליט, הקובעת כי ישראל תשחרר 1,000 אסירים בתמורה לשחרור שליט. אנו מאמינים בשלום אמיתי ובדו-קיום בין שני העמים. עסקת שליט תקדם את עגלת השלום בין ישראל לפלסטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully