וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שנות מאסר נוספות נגזרו על אבי אבוטבול

15.11.2009 / 16:59

ביהמ"ש המחוזי בפ"ת גזר שלוש שנות מאסר נוספות על אבי אבוטבול בעבירות של איומים וחבלה. אבוטבול מרצה עונש מאסר של 6 שנים על חלקו ברצח הנער רענן לוי בשפיים ב-2004

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה גזר היום (ראשון) שלוש שנות מאסר על העבריין אבי אבוטבול, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות של נסיון לשידול לאיומים ונסיון לשידול לחבלה בכוונה מחמירה, לאחר שאיים על בן דודו, פרנסואה אבוטבול. אבי אבוטבול, שמרצה כעת שש שנות מאסר על חלקו ברצח הנער רענן לוי, ירצה בפועל 14 חודשים נוספים.

מכתב האישום עולה כי בחודש אפריל האחרון החל סכסוך בין אבי אבוטבול לבין משפחת בן דודו, צ'ארלי אבוטבול ובנו פרנסואה. בעקבות הסכסוך, פנה אבי במכתב לעבריין שי שירזי וסיפר לו כי צ'ארלי ובנו פרנסואה מתכננים לפגוע באביו ריקו ובאחיו של אבי, אדם ואביב.

במכתב ביקש אבי משירזי שיפנה בשמו לצ'ארלי ומשפחתו ויאיים עליהם שאם יפגעו במישהו מהם, הוא "ייקח להם את הנשמות". עוד ביקש אבי אבוטבול ששירזי יניח מטען נפץ ברכבם. אבי הוסיף במכתב כי אם שירזי לא יעשה את המעשה, הוא יפנה למישהו אחר שיסייע לו לפגוע בהם.

פרקליטו של אבוטבול, עו"ד ג'קי-הנרי סגרון, אמר בדיון כי "מדובר באירוע של עידנא דרתיחא. הוא טעה". הוא הוסיף ש"מדובר במעידה ולא ברצון ממשי למלא משאלת ליבו". השופט כספי אמר לאבוטבול בתום הדיון שלא יפרש את העונש הקל שניתן לו כחולשה של המערכת, אלא כהזדמנות שניתנה לו בשל הנסיבות האישיות.

אבוטבול כבר מרצה עונש מאסר של 6 שנים

לפני כחודשיים גזר בית המשפט שש שנות מאסר בפועל ושנת מאסר על תנאי על אבוטבול, שהורשע בקשירת קשר לביצוע פשע על חלקו ברצח הנער רענן לוי בן ה-18 בשנת 2004.

על פי כתב האישום, בדצמבר 2004, בשעות הלילה המאוחרות, בכניסה למועדון בקיבוץ שפיים, החל ויכוח בין אחיו של אבי, אמיר אבוטבול, לבין חבורה אחרת מראשון לציון. הוויכוח התפתח לתגרה בין החבורה מראשון לציון לחבורתו של אמיר, שבעקבותיה הזעיק אמיר את אחיו, אבי ובן דודו, פרנסואה לסייע בקטטה. בזמן זה רענן לוי ושניים מחבריו עמדו בצד ולא היו חלק מהקטטה.

לאחר שנדקרו אבי אבוטבול וחברו חן מסיקה, החלה חבורתו של רענן לוי לברוח מהמקום, מחשש שייפגעו. פרנסואה ואבי החלו לרדוף אחריהם כשהם נוסעים בג'יפ. לוי, שרץ ברגל, מעד ובהזדמנות זו עצרו בני הדודים את הג'יפ ופרנסואה ירד מהרכב ודקר את לוי בחזהו וברגלו. דקירה שהובילה למותו של לוי דקות לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully