וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תערוך עימות בין בני הזוג קרליק

איילה חננאל

15.11.2009 / 16:19

מעצרם של דמיאן קרליק ושל אשתו נטליה הוארך בחמישה ימים. במהלך הדיון סירבה נטליה קרליק להישיר מבט ולהביט בפני בעלה. בימים הקרובים צפוייה המשטרה לערוך עימות בין השניים

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: עידן גוראל)

בית משפט השלום ברמלה האריך היום (ראשון) בחמישה ימים את מעצרו של דמיאן קרליק החשוד ברציחתם של ששת בני משפחת אושרנקו, הארכת המעצר התקבלה בהסכמת שני הצדדים.

לאחרונה שינה קרליק את גרסתו למניע שהוביל לרצח המשפחה, וטען בפני חוקרי ימ"ר מרכז כי הרצח היה חיסול בהזמנתו של בכיר בקהילה הרוסית, על רקע סכסוך עם משפחת אושרנקו. עם זאת בימ"ר טוענים כי לגרסתו החדשה לא נמצאו כל סימוכין בשלב זה.

פרקליטו של קרליק עו"ד אורי קינן ציין בדיון כי עתירה כנגד תנאי מעצרו של קרליק הוגשה לבית המשפט המחוזי. קרליק טוען כי הוא "עבר עינויים" במעצר. עו"ד קינן תקף בשבוע שעבר את המשטרה ואמר כי "לאורך כל תקופת מעצרו, קרליק היה כפות למיטתו בידיו וברגליו. הסיבה היחידה שהיה מוחזק בתנאי כליאה אלו הייתה שהמשטרה ביקשה להביאו לחקירה במצב נפשי נוח מבחינתם, יש שיטות חמורות פחות מהאינקוויזיציה הספרדית להשגיח עליו".

קרליק דרש גם שיובא מתורגמן לדיון, "אני לא מבין מילה ממה שאומרים, אני רוצה לדעת מה הם טוענים נגדי, עד שלא יביאו מתורגמן אני שומר על שתיקה" אמר לפרקליטו עו"ד אורי קינן.

גם מעצרה של אשתו של דמיאן, נטליה קרליק, הוארך עד יום חמישי. פרקליטה של אשתו של דמיאן, נטליה קרליק עו"ד אבי כהן טען כי "חוקרי ימ"ר מרכז ביקשו מהפרקליטות הצהרת תובע להיום, אך הפרקליט סירב וביקש פעולות חקירה נוספות למרות שאין עוד פעולות לבצע". נציג הימ"ר אישר כי מאז יום שישי האחרון לא בוצעו כל פעולות חקירה.

בנוסף טען עו"ד כהן כי "הפעולות אותם דורשת הפרקליטות הינן פעולות חקירה שבימ"ר לא מצאו לנכון לבצע. בימ"ר סיימו את החקירה וביקשו הצהרת תובע - זו הפרקליטות שמותחת את החבל. התיק פוענח. אני מבקש מבית המשפט שיורה לפרקליטות להגיש הצהרת תובע מחר".

עוד ציין עו"ד כהן כי הוא מבקש שישימו את נטליה תחת שמירה במעצר מאחר ושאר העצירות מתנכלות לה. במהלך הדיון לחשה נטליה בגרון חנוק לפרקליטה "אני לא רוצה לחזור לשם". לאורך יום הדיונים ניסה דמיאן ליצור קשר עין עם אשתו, אך זו סירבה להביט בו, והחזיקה את ראשה בתוך ידיה. ככל הנראה במהלך הימים הקרובים ייערך בין השניים עימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully