וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנוסע נתניהו - נא לעלות לטיסה לדנמרק"

אייל דץ

15.11.2009 / 15:16

פעילי גרינפיס המשיכו במאמצים לשכנע את רה"מ לטוס ולייצג את ישראל בוועידת האקלים בקופנהגן. הם התחפשו לדיילים והפגינו מול לשכתו: "זו היא הקריאה האחרונה לנוסע בנימין נתניהו"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

פעילי גרינפיס ממשיכים במאמצים לשכנע את ראש הממשלה בנימין נתניהו לטוס לוועידת האקלים בקופנהגן. הבוקר (ראשון) הפגינו פעילי הארגון לבושים במדי צוות אוויר מול הכניסה למשרד ראש הממשלה בירושלים.

הפעילים החזיקו כרטיס טיסה ענק בגודל של 2 מטרים על מטר עם שמו של נתניהו והיעד: קופנהגן. "זו היא הקריאה האחרונה לנוסע בנימין נתניהו, להגיע לוועידת האקלים בקופנהגן ולדאוג לצמצום פליטות גזי החממה של ישראל, לפני שיהיה מאוחר מידי", קראו "הדיילות" במקום.

"לפני מספר שבועות בכנס באו"ם הכריז ראש הממשלה על רצונה של ישראל לסייע בפתרון משבר האקלים וציין את הטכנולוגיה הישראלית המפותחת כפתרון", אמרה הבוקר עו"ד נילי גרוסמן, מנהלת קמפיין האקלים והאנרגיה של גרינפיס בישראל. "למעשה, בעוד ראש הממשלה עוסק בדיבורים, מדינות המערב כבר התחייבו לתכניות אקלים מפורטות לצמצום הפליטות. לעומתן, ממשלת ישראל, שלושה שבועות לפני הוועידה, ואין באמתחתה תכנית אקלים כלשהי. חמור מכך, ראש ממשלת ישראל מתכוון להחריף את המצב עם הקמת תחנה פחמית נוספת באשקלון אשר עתידה להגדיל את פליטות הפחמן של ישראל ב-10 אחוזים לפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully