וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדיט סוויס סידר לנוחי רווחי שיא ב"כור"

עומר רבין

15.11.2009 / 12:42

החברה, מקבוצת IDB רשמה רווח של 2.13 מיליארד ש"ח ב-9 החודשים הראשונים של 2009 והכפילה את הונה העצמי. תחלק דיבידנד של 360 מיליון למשקיעים ותסייע ליישובי קו העימות

חברת "כור" מקבוצת IDB שבשליטת איש העסקים נוחי דנקנר רשמה רווחי שיא בשלושת הרבעונים הראשונים של 2009: בין החודשים ינואר וספטמבר רשמה החברה נטו של 2.13 מיליארד שקלים - כך עולה מדו"חות שהעבירה החברה הבוקר לבורסה בתל אביב.

ברבעון השלישי של השנה, בין החודשים יולי וספטמבר הרוויחה החברה סכום מרשים של 512 מיליון שקלים - 20% יותר מבתקופה המקבילה אשתקד. את עיקר הגידול ברווח ניתן לזקוף לזכות ההשקעה המוצלחת במיוחד של דנקנר באמצעות כור. בסה"כ בשנה החולפת הרוויחה החברה לא פחות מ-3.2 מיליארד שקלים כתוצאה ממימוש ההשקעה במניות כור ועל פי ההודעה שיצאה הבוקר למשקיעים בבורסה, הגדיל לאחרונה דנקנר את אחזקותיו בבנק השווייצרי ל-2.01%.

ההשקעה המוצלחת בקרדיט סוויס עזרה לפצות על תוצאות פחות חזקות של חברות אחרות בהן השקיעה כור ולהרים את השורה התחתונה בדו"חות החברה לרמת שיא. נוסף על הנטו הכספי מתגאה החברה בסוף הרבעון השלישי בהגדלת סך הכנסים של כור ב-64% ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה וכן בגידול של 100% בהון העצמי.

בכור לא שומרים את הכסף כולו בקופה וכבר הודיעו על חלוקת דיבידנד של 7.59 ש"ח למניה המסתכם בסך הכל ב-360 מיליון שקלים. מרשימה אף יותר ההחלטה לתרום 30 מיליון שקלים מהרווח לטובת סיוע ליישובים בקו העימות בגבול הצפון ובגבול הדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully