וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום לא תשיק את המודו למנוייה

גיא גרימלנד

15.11.2009 / 7:40

אכזבה לדב מורן: סלקום היתה אמורה להשיק את הפיתוח הישראלי באוקטובר, אך מעוניינת לקדם מכשירי דור 3. מודו: "סלקום תשיק המכשיר כשהג'קטים יהיו מוכנים"

סלקום מותרת בשלב זה על השקה מסחרית של מכשיר מודו, כך נודע ל-TheMarker. החברה היתה אמורה לבצע השקה מסחרית של המכשיר באוקטובר.

לפני כמה חודשים פנה לסלקום בני איינהורן, סמנכ"ל השיווק של מודו דאז, בבקשה לממש את התוכנית המקורית ולהשיק את מודו באוקטובר. סלקום השיבה כי תמשיך לשתף פעולה עם מודו אך היא אינה מעוניינת להשיק באוקטובר מכשיר מדור 2.5. הדור הראשון של המכשיר של מודו הוא מכשיר הסלולר הקטן בעולם, שכולל זיכרון פנימי של 2 ג'יגה בייט, נגן מוסיקה ומקלדת בת שבעה מקשים בלבד.

בסלקום טענו שהם לא מעוניינים בשלב זה להשיק מכשיר שאינו תומך דור 3, שכן כיום חלק ניכר מהכנסות החברה הן מתוכן (חבילות גלישה סלולריות). שנית, בסלקום סברו שמודו לא הצליחה לפצח את מודל הג'קטים - כלומר היא סברה שהג'קטים שמתחברים למכשיר המודו, ומאפשרים להוסיף לו שימושים מגוונים, לא יהיו מספיק נחשקים בעיני לקוחות סלקום.

מנכ"ל מודו, דב מורן, אמר בראיונות מאז הפיטורים האחרונים בחברה כי מודו חתמה על הסכמים בפיליפינים ובהודו, וצפויה לחתום על הסכמים עם כמה מדינות בדרום אמריקה. בראיון ל-TheMarker ציין מורן כי ההשקות המסחריות באיטליה וברוסיה נדחו מאחר שהמפעילות הסלולריות מעוניינות לקדם מכשירים התומכים בדור 3, אף שבעבר נקבע שהללו ישיקו את מודו 1. לכן עיקר המאמץ שמרכזת מודו כעת הוא בהשלמת הפיתוח של מודו 2, במטרה להפיצו בכמה שיותר מדינות ב-2010.

ממודו נמסר בתגובה: "סלקום ממשיכה להיות מחויבת באופן מלא למודו. בכוונת סלקום להשיק את מודו כאשר מגוון הג'קטים יהיו מוכנים להשקות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully