וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: ויכוח בתור לפיצריה הוביל לרצח בת"א

איילה חננאל ונעמה טלמור

15.11.2009 / 13:10

החשוד ברצח צעיר בן 21 אתמול בשכונת התקווה, הסגיר את עצמו הבוקר למשטרה והודה במיוחס לו. מהחקירה עולה, כי לפני שבוע התפתח בין השניים ויכוח סוער בעת שעמדו יחד בתור למסעדה

מערכת וואלה

(צילום: עוז מרון, עריכה: יותם רונן)

נער בן 17 וחצי מתל אביב, החשוד כי רצח אמש (שבת) בשכונת התקווה את נורדינוב נורדין, בן 21, הסגיר עצמו הבוקר למשטרה. עם הסגרתו, טען הנער כי הגן על עצמו. החשוד הועבר להמשך חקירה במרחב יפתח ויובא מחר בבוקר להארכת מעצר. מהחקירה עולה כי לנער שהסגיר את עצמו יש עבר פלילי בגינו הוא עומד לדין בימים אלה לאחר שחתך את פניו של תלמיד בבית ספרו באמצעות סרגל. כמו כן התגלה כי לנרצח נורדין יש תיק פלילי אחד על עבירת אלימות.

עוד עולה מהחקירה, כי ככל הנראה, לפני כשבוע הסתכסכו שני הצעירים לאחר שחיכו יחד בתור בפיצריה בשכונת התקווה. בשלב מסוים, חשב אחד הצעירים כי השני מנסה לעקוף אותו בתור והתפתח בין השניים ויכוח סוער. שבוע לאחר מכן נתקלו השניים אחד בשני באקראי. אז לטענת הנער הדוקר, החליט הנער השני לנצל את המפגש כדי ל"סגור חשבון" והחל לתקוף אותו בעודו שולף לעברו סכין. לטענת הדוקר הוא הצליח לחטוף ממנו את הסכין והוא דקר את הנרצח, נורדינוב נורדין, מתוך הגנה עצמית.

משפחתו של נורדין אשר היה בן יחיד ועלה לארץ לפני תשע שנים לא מאמינה כי הנער שהודה ברצח, אכן עמד מאחורי הדקירה. "הוא לקח על עצמו את התיק כי הוא קטין והוא ידע שעליו ייגזר עונש מופחת", טענו בני המשפחה. "מישהו אחר הוא שדקר את בנינו למוות". בני משפחתו של נורדין מתכוונים להטיס את גופתו לקבורה בארץ מולדתו בקווקז בעלות של יותר מ-20 אלף דולר והם מחפשים סיוע כלכלי על מנת לעשות זאת.

נורדינוב נורדין מתל אביב, מת מפצעיו לאחר שנדקר אמש בשכונת התקווה בדרום העיר. הצעיר פונה מוקדם יותר במצב קשה לבית החולים איכילוב בעיר, ומאוחר יותר מת מפצעיו. מסריקות ראשוניות שערכו שוטרי תחנת שכונות, נמצאה בסמוך למקום הימצאו של הצעיר, הזירה בה על פי החשד אירעה הדקירה. המשטרה עיכבה לחקירה צעיר נוסף אשר שהה עם הנדקר וליווה אותו באמבולנס לבית החולים, ועל פי החשד היה עד לדקירה.

מחקירה ראשונית עלה כי הרקע לדקירה הוא קטטה שהתפתחה בין מספר צעירים שישבו מחוץ למסעדה ברחוב, במהלכה דקר אחד המעורבים את נורדין בחזהו באמצעות סכין ונמלט מהמקום. נורדין המדמם הספיק לצעוד מספר צעדים לפני שהתמוטט על המדרכה בלב הרחוב הומה האדם.

עוברי אורח שמצאו אותו הם אלה שצלצלו למוקד מד"א. עדי ראייה סיפרו לוואלה! חדשות כי נורדין נמצא מוטל על הרצפה כשסביבו כמויות גדולות של דם וכי המולה גדולה שררה במקום.

זכי הלר, הדובר המבצעי של מגן דוד אדום אמר לוואלה! חדשות כי "בשעה 21:00 התקבלה קריאה במוקד מד"א ת"א לפיה צעיר בן 21 נמצא מוטל ברחוב האצ"ל בשכונת התקווה בעיר. צוות טיפול נמרץ שהגיע למקום מצא אותו כשהוא דקור בחזהו ובמצב קשה מאוד ופינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים איכילוב שם נקבע מותו".

עדכון ראשון: 21:58

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully