וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האיומים הישראלים - תירוץ למלחמה"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

14.11.2009 / 19:00

דובר חמאס התייחס להערכות אמ"ן לפיהן הארגון ביצע ניסוי מלחמה בטילים שמגיעים עד לת"א: "האיומים הישראלים הם תירוץ לבצע פשעים נוספים נגד הפלסטינים"

"ישראל נערכת למתקפה נוספת ברצועת עזה", כך אמר הערב (שבת) דובר חמאס פאוזי ברהום בתגובה לדברי הרמטכ"ל גבי אשכנזי, לפיהם "צה"ל מוכן לחדש את הלחימה בעזה". לדבריו, הטענות הישראליות לפיהן חמאס ביצע ניסויים ברקטות ארוכות טווח מעידות על כך כי "ישראל מתכוונת להסלים את מתקפותיה בעזה".

ברהום הוסיף כי "האיומים הישראלים הם תירוץ לבצע פשעים נוספים נגד העם הפלסטיני ומטרתם לכסות על פשעים שישראל ביצעה נגד תושבי הרצועה". ברהום אף קרא לכל מדינות ערב לנתק את קשריהן עם ישראל.

הרמטכ"ל רב אלוף גבי אשכנזי אמר אתמול כי "חמאס מנסה לרסן את הארגונים החמושים בעזה". עם זאת, הוא הוסיף כי "ישראל עוקבת אחרי האיומים שיש עליה מכל כיוון וביום פקודה צה"ל ערוך ומוכן לתת את התשובה המתאימה".

ראש אמ"ן האלוף עמוס ידלין אמר לפני כשבועיים בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת כי החמאס ביצע ניסוי מוצלח ברקטות שיכולות להגיע עד גוש דן. במערכת הביטחון חוששים כי חמאס יתחמש ברקטות מסוג פאג'ר שיכניסו את איזור המרכז לטווח האש. "בתקופה האחרונה זיהינו מאמצים לייצר או להפיק טיל שיגיע לגוש דן, זיהינו ניסוי של ירי טיל עם טווח ירי של 60 ק"מ שנורה לים", סיפר ידלין.

  • עוד באותו נושא:
  • חמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully