וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס תופר עסקת ענק לאורמת בברזיל?

יורם גביזון

12.11.2009 / 17:19

אורמת במו"מ להספקת ציוד לפטרואובראס הברזילאית ב-30 מיליון דולר. פטרואוברס, שנסחרת בשווי של 210 מיליארד דולר, עוסקת בקידוחי נפט ובייצור נפט וגז טבעי

אורמת טכנולוגיות, החברה הבת של אורמת תעשיות, מנהלת מו"מ מתקדם עם ענקית האנרגיה הברזילית פטרואוברס, על הספקת ציוד להקמת תחנות כוח גיאותרמיות. היקפו של החוזה מוערך ב-30 עד 40 מיליון דולר. מאורמת סירבו להגיב. מו"מ זה משתלב בדברים שאמר מנכ"ל אורמת, יורם ברוניצקי , עם פרסום התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של 2009.

ברוניצקי ציין שהחברה מנהלת מספר מגעים, שעשויים להגדיל את צבר העבודות שלה בתחום ייצור והספקה של ציוד והקמה של תחנות כח גיאותרמיות. צבר ההזמנות של אורמת טכנולוגיות במגזר המוצרים ירד בסוף הרבעון השלישי של 2009 ל-70 מיליון דולר בהשוואה ל-194 מיליון דולר בסוף 2008.

אורמת טכנולוגיות ציינה בסקירת המנהלים שהתלוותה לדו"ח, שנוכח הירידה בצבר העבודות לא ניתן יהיה לשמור על רמת הפעילות של 2009 במגזר המוצרים גם ב-2010. אורמת טכנולוגיות רשמה הכנסות של 128 מיליון דולר ממכירת ציוד והקמת תחנות כוח גיאורתמיות עבור אחרים בינואר-ספטמבר 2009, כלומר גידול של 116% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

פטרואוברס, שנסחרת בשווי של 210 מיליארד דולר, עוסקת בקידוחי נפט ובייצור נפט וגז טבעי. החברה מפעילה מיכליות וצנרת להובלת נפט, וכן מסופים ימים ויבשתיים לניפוק נפט. פטרואוברס עוסקת גם בייצור דשנים ומחזיקה במפעלים פטרוכימיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully