וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד השוקולית ניצח - שטראוס הסירה תמונתו

12.11.2009 / 16:05

אחרי מאבק ארוך, הציגה חברת שטראוס בביהמ"ש את האריזות החדשות של מוצרי שוקולית. האריזות אינן כוללות את תמונתו של רועי קרויטורו, שביקש להסירה. "מדובר בניצחון מתוק"

חברת שטראוס הציגה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים את האריזות החדשות של מוצרי שוקולית, שאינן כוללות את תמונתו של הילד רועי קרויטורו. זאת במסגרת הבקשה של קרויטורו לקנוס את החברה בגין ביזיון בית משפט.

בית המשפט הורה לחברת שטראוס גרופ לפני כחודשיים וחצי להפסיק את ייצור אריזות אבקת השוקו שוקולית שעליהן מופיעה תמונתו של קרויטורו, מכיוון שלא קיבלו את אישורו להשתמש בתמונה.

לפני כשלושה שבועות שוב עתר קרויטורו, באמצעות פרקליטו, עו"ד גלעד קורינאלדי, לבית המשפט בבקשה לקנוס את חברת שטראוס במיליון שקל, לאחר שלטענתו הוא נדהם "לגלות, כי שטראוס 'מצפצפת' על החלטת בית המשפט, עושה דין לעצמה, אינה מכבדת אותו ופועלת בניגוד גמור לצו בית המשפט".

היום הגישה שטראוס את תגובתה לבית המשפט. בחברה דחו את הטענה שלא פעלו על פי הוראת בית המשפט, והסבירו שהם הפסיקו לייצר אריזות חדשות שנושאות את דיוקנו של קרויטורו. אולם, הם המשיכו לשווק אריזות שכבר יוצרו, וזאת לטענתם, בהתאם להנחיות בית המשפט.

החברה הודתה שהיה מקרה אחד שבו "עקב טעות טכנית יצאה הזמנה אחת לספק אריזות למוצר שוקולית 850 גרם, ונעשה שימוש באריזות" הישנות. הם הבהירו שמשנתגלתה הטעות, הושמדו האריזות שהיו ברשותם.

החברה הציגה אריזות חדשות שנושאות את דיוקנם של שני ילדים שצולמו לאחרונה, והוסיפה שכבר החלה לשווק את האריזות החדשות. הם ביקשו מבית המשפט לדחות את הבקשה להטיל עליהם קנס. בשבוע הבא ייערך דיון בבקשה. "מדובר בהישג משפטי תקדימי ובניצחון מתוק של ילד השוקולית", אמר עו"ד קורינאלדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully