וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "דו"ח גולדסטון - צבוע וצדקני"

גדעון צנטנר

12.11.2009 / 14:53

מי שהיה ראש ממשלת ישראל בזמן מבצע "עופרת יצוקה" תקף בחריפות את מחבר הדו"ח הביקורתי על צה"ל. לדבריו, "יש לשים את הביקורת נגדנו במקום הראוי לה ולהמשיך במלחמה נגד הטרור"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר עריכה: עידן גוראל)

"דו"ח גולסטון הוא חלק ממתקפה של גופים צבועים וצדקניים. יש לשים את הביקורת הזו במקום הראוי לה ולהמשיך במלחמה נגד הטרור". כך אמר בצהריים (חמישי) אהוד אולמרט, שכיהן כראש ממשלת ישראל בזמן מבצע "עופרת יצוקה" ברצועת עזה.

בטקס חנוכת מרכז ההנצחה הישראלי לקורבנות אירועי ה-11 בספטמבר, שנערך בירושלים, הסביר אולמרט כי "מדינות הפועלות נגד ארגוני טרור לעתים פוגעות באזרחים בלתי מעורבים אך זו אינה המטרה או הרצון שלהם".

עוד אמר אולמרט בטקס כי "פיגועי ה-11 בספטמבר לא היו אמורים להוות הפתעה עבור מי שהקשיב למה שהטרוריסטים אמרו וראה את מה שניסו לעשות. הדברים האלה לא הניעו את המנהיגים הרלוונטיים שהיו צריכים לצפות שמשהו כזה יקרה. ישראל בזמן הזה נותרה לבדה במערכה נגד הטרור שהשתולל בירושלים תל אביב וערים נוספות.

לזכותה של ארה"ב ניתן לזקוף את העובדה שהמנהיגות הגיעה למסקנה הנכונה", המשיך אולמרט, "והחליטה להוביל את העולם במלחמה בטרור העולמי. כיום מנהיגים נוספים בעולם מבינים שלא היה מדובר באירוע יחיד ובודד, אלא חלק מתהליך שאם לא יביאו להפסקתו יאיים בעיקר על הציווויליזציה המערבית ".

בחנוכת האנדרטה שהוקמה על ידי קק"ל, ונמצאת ב"פארק הארזים" למרגלות שכונת רמות בירושלים, השתתפו גם שגריר ארה"ב בישראל ג'יימס קניגאהם, משפחות הקורבנות הישראליים בארועי 11 בספטמבר, ומשלחת מטעם קרן קיימת לישראל בארה"ב, שתרמה את הכסף לבניית האתר.

גם נשיא המדינה שמעון פרס תקף אתמול בחריפות את ריצ'רד גולדסטון, יו"ר ועדת האו"ם לבדיקת אירועי מבצע עופרת יצוקה. בפגישה עם נשיא ברזיל לולה דה-סילבה, אמר פרס כי "גולדסטון הוא איש קטן, אדם בלי שום חוש של צדק, טכנוקרט שלא מבין במשפט. הוא בא בשליחות חד-צדדית כדי לפגוע בישראל ואם צריכה להיפתח חקירה היא צריכה להיפתח נגדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully