וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתירה: האסיר נענש כי עובדת הכלא שיקרה

גלעד גרוסמן

12.11.2009 / 15:27

אסיר עולם הועמד לדין באשמה שהטריד עובד סוציאלית בכלא. לאחר שהתברר כי שיקרה, בוטל האישום נגדו. למרות זאת, הוא הועבר לבית סוהר מרוחק מבני משפחתו. עכשיו הוא עותר לבג"ץ

המשטרה יודעת שהעובדת הסוציאלית בכלא שיקרה, אולם אסיר העולם ממשיך להיענש על כך. כך נטען בעתירה שהוגשה אתמול (רביעי) לבג"ץ נגד מחלק התביעות של המשטרה על ידי ד', אסיר שמרצה מאסר עולם.

לפי העתירה, שהוגשה באמצעות עו"ד ניר יסלוביץ, בין האסיר, ששהה אז בכלא אילון, לבין העובדת הסוציאלית שטיפלה בו התנהל רומן. לאחר שערעורו על העונש שנגזר עליו נדחה, הוא ביקש לסיים את הקשר ביניהם. לטענתו, היא המשיכה להטריד אותו ולבסוף הוא הגיש נגדה תלונה במח"ש, שנדחתה. לאחר מכן היא התלוננה על כך שד' שלח לה הודעות SMS מטרידות, בהן נכתב "אני חושב עליך" ו"שיהיה לך יום טוב".

לאחר כשלוש שנים של חקירה הוגש נגדו כתב אישום, אולם כעבור כשנתיים הוא בוטל, בין השאר לאחר שהוכח כי האסיר לא יכול היה לשלוח את המסרונים מבין כותלי הכלא. אולם, מכיוון שהתיק נסגר בנימוק של "חוסר ענין לציבור" ולא בשל "חוסר אשמה", ד' הועבר לבית סוהר מרוחק מבני משפחתו, נמנע ממנו להיפגש עמם ביחידות ונשללה ממנו האפשרות להיות מטופל על ידי עובדת סוציאלית.

"לא יעלה על הדעת, כי למרות שביטלו את כתב האישום, שהוגש כנגד העותר בשל שקריה של המשיבה העובדת הסוציאלית אודות ה-SMS המטרידים שנשלחו לה לכאורה על ידי העותר, העותר הוא זה שיצא ניזוק משקריה", נכתב בעתירה. כעת הוא דורש מבית המשפט להתערב בנושא ולהורות על שינוי עילת סגירת התיק, כדי שזכויותיו לא ייפגעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully