וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש שנות מאסר לצעיר שדרס אדם בשל סכסוך

קובי מנדל

12.11.2009 / 14:05

צעיר מהכפר מזרעה נהג ברכב חברו ללא רישיון וביטוח, וכשהבחין באדם עמו היה מסוכסך נסע לקראתו במהירות. האיש נפגע מהרכב והועף למרחק של מספר מטרים. הנהג הפוגע נשלח לכלא

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (חמישי) שלוש שנות מאסר בפועל ושנתיים על תנאי על תאמר ניס בן 24 ממזרעה. זאת לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירות של סיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורה, גרימת נזק לגוף ולרכוש, נהיגה ללא רישיון וללא ביטוח ועבירת החזקת סמים מסוכנים לצריכה עצמית.

מגזר הדין עולה' כי ניס נהג בחודש מאי האחרון בכפר מזרעה ברכב של חברו, ללא ביטוח וללא רישיון נהיגה. הוא התקרב במהירות אל עבר איברהים מחמוד, עמו היה לו סכסוך, שעה שעמד מחוץ לרכבו. שעה שניס התקרב אל עבר מחמוד, הצליחו מספר אנשים להימלט מפגיעת כלי הרכב, אולם מחמוד עצמו רצה לעצור בעד הנאשם, והתקדם לעבר מכוניתו.

ניס המשיך בנסיעה מהירה ופגע במחמוד באמצעות חזית הרכב . מעוצמת הפגיעה, הועף מחמוד ונפל על מכסה מנוע של רכב מסוג גולף שהגיע באותה עת למקום. כתוצאה מכך, סבל מחמוד מכאבים ורגישות בגבו.

השופטת חני הורוביץ ציינה בגזר הדין כי "במזיד וביודעין השתמש ניס במכונית באופן המסכן חיי אדם ורכוש ואך בנס תוצאות מעשיו לא היו חמורות, כפי שעלולות היו להיות". השופטת הוסיפה, כי במעשיו סיכן עוברים ושבים שכלל לא היו קשורים לוויכוח, וביצע את כל העברות הללו כשהוא נוהג ללא רישיון נהיגה וללא פוליסת ביטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully