וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שנות מאסר לצעיר שדקר קשיש בקטטה

קובי מנדל

12.11.2009 / 11:03

צעיר בן 22 ממזרעה יבלה את השנים הקרובות מאחורי הסורגים לאחר שדקר קשיש שניסה להפריד בין משפחות שהתקוטטו בכפר, ופצע אותו באורח קשה. השופטת: "המעשים חמורים, והוא לא הביע חרטה"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (חמישי) על מוחמד עבדלראזק, בן 22 ממזרעה 44 חודשי מאסר בפועל, שנת מאסר על תנאי, ותשלום פיצוי בגובה 20,000 שקל. זאת לאחר שהורשע בהחזקת סכין ובחבלה בכוונה מחמירה בעת סכסוך בין חמולות.

עבדלראזק, בן למשפחה בת 5 ילדים, עבד בסופרמרקט בנהריה. במרץ אשתקד, ישב במסעדה בכפר מזרעה כשלמקום הגיע בילאל עוואד, עמו הוא מסוכסך. עבדלראזק הוציא מכיסו סכין ואיים על עוואד. בתגובה, עזב עוואד את המקום והלך לביתו שבכפר.

בהמשך, הגיע עבדלראזק עם כמה מבני משפחתו לחצר משפחת עוואד כשהם מצוידים בסכינים ומוטות, ובמקום התפתחה קטטה. באותה העת נקלע לאזור חוסין חיג'אזי אבו יאסין, 66, וניסה להפריד בין הניצים. כתוצאה מכך, חיג'אזי נדקר שתי דקירות עמוקות בירכו ובגבו התחתון ונפצע קשה. עבדלראזק ביקש להמשיך לדקור אותו, אך נבלם על ידי חבריו.

השופטת צילה קינן ציינה בגזר הדין כי מעשי הצעיר חמורים עד מאוד. לדבריה, טענת עבדלראזק שהדברים נעשו מכיוון שנקלע לקטטה אינה יכולה להוות נסיבה מקילה, והיא מצביעה על הקלות הבלתי נסבלת של שימוש באמצעים אלימים ליישוב סכסוכים ולהיקפה וחומרתה של התופעה.

השופטת הוסיפה כי חיג'אזי, קורבן הדקירה, לא נטל חלק כלשהו בקטטה, ונוכחותו במקום נועדה להרגעת הרוחות ולהפרדה בין הניצים. הוא נזקק לאשפוז וסובל עד היום מתוצאות פציעתו. השופטת הבהירה כי גם היום אין עבדלראזק נוטל אחריות על מעשיו ואינו מביע חרטה. היא הוסיפה כי גם קצין המבחן סבר שישנה חובה לגזור על עבדלראזק ענישה ממשית ומרתיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully