וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הורים בני 21 התעללו בבנם התינוק

איילה חננאל

12.11.2009 / 11:00

בני זוג מתל אביב נעצרו בחשד שהתעללו בבנם בן החודש וחצי. המשטרה ביצעה את המעצר בעקבות דיווח שהתקבל מבית החולים בו אושפז הפעוט

בני זוג מתל אביב נעצרו הבוקר (חמישי) בחשד שנהגו להתעלל בתינוקם בן החודש וחצי. בני הזוג, תושבי שכונת התקווה בני 21, נעצרו בעקבות דיווח שהתקבל במשטרת השכונות בתל אביב מבית החולים לילדים "דנה", לאחר שהתינוק הובא על ידי הוריו לטיפול במקום.

בתחילה הגיעו השוטרים לבית המשפחה בשכונת התקווה, אך אז התברר כי בני המשפחה נסעו לביקור ברמאללה. כאשר הם חזרו, הוצא צו חירום להוצאת התינוק מידיהם.

בתוך כך, ביום שני הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד "הרב המתעלל" אליאור חן הנאשם בשמונה אישומים של התעללות בקטין או בחסר ישע ותקיפת קטין או חסר ישע הגורמת חבלה חמורה. למרות שהמשטרה הצהירה בשבוע שעבר שחן נחשד גם בניסיון רצח, כתב האישום אינו כולל את העבירה הזו. כתב האישום שהוגש נגד חן, בן 28 מבית"ר עלית, באמצעות עו"ד אשרת שהם ודניאל מור מפרקליטות מחוז ירושלים מגולל שורה ארוכה של מקרי התעללות מזעזעים שביצע חן בשמונת ילדיהם של "האם המתעללת" ובעלה.

לפני כחודש נעצר תושב כפר יאסיף בן 40 בחשד שגרם כוויות קשות בישבנו של תינוק בן שנתיים וזאת כעונש על כך שהמשיך לעשות את צרכיו בטיטולים. החשוד מוכר למשטרה בתחום האלימות במשפחה, הן כלפי אחד מילדיו מנישואיו הקודמים והן כלפי גרושתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully