וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קישור אחד שווה אלף תמונות

מאת אמיתי זיו

12.11.2009 / 13:42

הזרוע האזרחית של רפאל פיתחה יישום סלולרי שהופך תמונות לקישורי אינטרנט. המטרה: למכור תמונות באופן בו גוגל מוכרת מילות חיפוש

טכנולוגיה של ראייה ממוחשבת פותחה עד כה בעיקר למוצרים צבאיים, כאשר הנפוץ בהם היה פצצות חכמות שמתבייתות מעצמן על מטרות. כמו טכנולוגיות רבות לפניה, גם הטכנולוגיה של ראייה ממחושבת מהגרת לעולם האזרחי - בו נמצא הכסף הגדול. ואם כבר כסף גדול, ועולם הסלולר הוא המקום הטבעי לכך.

חברת Xsights לקחה את טכנולוגיית הראייה הממוחשבת שמשמשת את רפאל למשימות צבאיות, ופיתחה באמצעותה אפליקציה לסלולר. היישום מאפשר להפוך כל תמונה לקישור באינטרנט הסלולרי.

לקוח אשר התקין את האפליקציה יכול לצלם באמצעות הסלולרי שלו שלטי חוצות, לוגואים, אריזות מזון, או מילה בעיתון. היישום יהפוך את התמונה לקישור באינטרנט שיוביל את הלקוח לאתר של החברה המפרסמת.

התוכנה תדע להעלות ללקוח תוכן רלוונטי באינטרנט הסלולרי. "אנחנו השדכנים של תמונות וכתובות URL. האפליקציה יודעת לקרוא טקסט או תמונה ולשדך אותו ל-WEB. החזון שלנו הוא שהכל יהיה נגיש בהקלקה", מסבירה גילי דינשטיין, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה.

Xsights היא חברה ישראלית שנמצאת תחת Rafael Development Corporation (RDC) - זרוע אזרוח ומסחור הטכנולוגיות הצבאיות של רפאל, שהוקמה ב-2008 בהשקעה של 3.5 מיליון שקל.

RDC נמצאת בבעלות רפאל (49%) ואלרון (51%) מקונצרן IDB. האפליקציה הסלולרית שפיתחה החברה משתמשת בטכנולוגיית הראייה המתקדמת של רפאל, ולכן הצילום לא צריך להיות מדוייק או אפילו בפוקוס על מנת שהאפליקציה תזהה את העצם ותחבר את הלקוח לכתובת האינטרנט הרלוונטית.

המודל העסקי של Xsights מעט דומה לזה של גוגל. חברה שרוצה להפוך את פרסום החוצות שלה לאינטראקטיבי משלמת לחברה עבור האקטוב של הקמפיין וכ-150 דולר עבור כל תמונה מאוקטבת.

הלקוחות הפוטנציאליים של Xsights הם מפרסמים, מו"לים של עיתונים ומגזינים וכן הוצאות ספרים או חברות בתחום המזון. לחברה כבר יש לקוחות לשירות: הוצאת ספרים גרמנית גדולה ופיילוט עם מגזין בריטי ידוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully