וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת לא חוקית נעצרה בביתו של אייל עופר

יחידת עוז עצרה בבית בנו של איש העסקים סמי עופר אישה גיאורגית שהחזיקה בתעודת זהות מזויפת. משרד התמ"ת יחליט אם להטיל קנס על המשפחה, שטוענת כי חשבה שהעובדת ישראלית

צוות של יחידת "עוז" של משטרת ישראל בהרצליה פיתוח עצר היום (רביעי) עובדת ששהתה באופן בלתי חוקי בישראל בביתו של איש העסקים אייל עופר, בנו של הטייקון סמי עופר. ברשותה נמצאה תעודת זהות מזויפת. משרד התמ"ת יקבע האם להטיל על המשפחה קנס בגובה 10,000 ש"ח בגין העסקת העובדת בלא שהיו ברשותה אישורי שהייה בישראל.

"קיבלנו מידע שיש עובדת זרה בלתי חוקית בת 36, ומבדיקה ראשונית התברר כי מדובר באזרחית גאורגיה שנכנסה לישראל לפני שבעה חודשים באשרת תיירת", מסרה סבין חדד, דוברת משרד הפנים. "מיד לאחר כניסתה לישראל, רכשה האישה תעודת זהות ישראלית מזויפת תמורת 300 דולרים וכך התקבלה לעבוד בבית המשפחה". ביחידת עוז מעריכים כי משפחת עופר לא היתה מודעת לכך שהעובדת לא מחזיקה באישורי שהיה חוקיים, זאת לדבריהם בניגוד למקרים אחרים.

עמוס רבינר, ראש הצוות שלכד את העובדת סיפר לוואלה! חדשות כי "בעקבות מידע שהגיע ממשרד התמ"ת שהזמין אותנו ישירות לבית, הגענו למקום ונתקלנו באישה גאורגית. בדקנו את תעודת הזהות שלה ולפי מצב התעודה הבנו שהיא מזויפת". רבינר הוסיף כי אף אחד מבני המשפחה לא היו בבית באותה שעה".

דובר משפחת עופר, רני רהב, מסר לוואלה! כי "המשפחה העסיקה עובדת שעלתה מגאורגיה עם תעודת זהות ישראלית ועל פי כל דין, וכי ממצאי המשטרה היו מאוד מפתיעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully