וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה מאיים: "מוכנים לתקוף את ת"א"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

11.11.2009 / 15:36

בתגובה לדברי הרמטכ"ל אתמול, הבהיר בכיר בארגון הלבנוני כי "כל הערים, בסיסי צה"ל, המפעלים וההתנחלויות בישראל נמצאים בטווח האש של חיזבאללה"

בתגובה לדברי הרמטכ"ל גבי אשכנזי לפיהם ישראל תגיב בחומרה אם חיזבאללה ינקום את מותו של בכיר הארגון עימאד מורנייה, אמר היום (רביעי) סגן יו"ר המועצה המדינית של חיזבאללה, מחמוד קומאטי, כי "כל הערים, בסיסי צה"ל, המפעלים וההתנחלויות בישראל נמצאים בטווח האש של חיזבאללה". קומאטי איים עוד כי אם ישראל תתקיף יעדים של חיזבאללה ברובע הדאחייה, "חיזבאללה יענה בתקיפה מוחצת על תל אביב".

בראיון שהעניק לאתר האינטרנט של "אל-ג'זירה" אמר קומאטי כי איומיו של אשכנזי "הם מילים ריקות מתוכן וניסיון להשיב לידיו את היוזמה, לאחר שישראל הובסה בלבנון וברצועת עזה". הוא הוסיף ואמר כי ישראל יודעת כי בכל תקיפה שתפתח בלבנון, "היא תנחל תבוסה מוחצת ותוביל לסופה של היישות (ישראל - נ.י)".

קומאטי התייחס לדבריו של אשכנזי לפיהם חיזבאללה מחזיק בנשק איכותי באמרו: "חיזבאללה לא מחויב לעדכן את ישראל בנוגע לנשק שהוא מחזיק. איננו מכחישים ואיננו מאשרים את הדיווחים לפיהם יש ברשותנו נשק איכותי חדש". הוא הכחיש את הדיווח לפיו ספינת הנשק שתפסה ישראל היתה בדרכה לחיזבאללה ואמר כי מדובר בדיווחים שישראל מפיצה כדי להוכיח שידה ארוכה.

אתמול אמר הרמטכ"ל גבי אשכנזי במהלך דיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת שבו נסקר המצב הביטחוני כי "בידי חיזבאללה טילים בטווח של 320 ק"מ, שיכולים להגיע עד דרום הארץ". עם זאת, סיפר אשכנזי על המענה העתידי לאיום הרקטות ואמר כי "בתוך שנה אחת צה"ל יסיים להקים גדוד ראשון מבצעי של מערכת כיפת ברזל עם שתי סוללות מבצעיות שיוצבו כבר בשנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully