וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הגרלות הלוטו יופסקו בשבוע הבא?

11.11.2009 / 14:52

המאבק סביב סיכויי הזכיה בלוטו מגיע לבג"ץ: השופטים הורו לפיס ולאוצר להודיע בתוך שבוע אם הצליחו לגבש פשרה, לאחר שהצדדים לא הגיעו לעמק השווה במהלך הדיון

בג"ץ הורה למשרד האוצר ולמפעל הפיס להודיע בתוך שבוע האם הצליחו לגבש פשרה בתוך שבוע שתאפשר את המשך קיום הגרלות הלוטו. בינתיים ההגרלות נמשכות.

בחודש שעבר עתר מפעל הפיס לבג"ץ , באמצעות עורכי הדין פרופ' רון שפירא ורנאטו יאראק, בדרישה שלא יאפשר למשרד האוצר להפסיק את שיטת ההגרלות החדשה של הפיס, שנכנסה לתוקף בחודש פברואר. בית המשפט הוציא צו ביניים נגד שר האוצר, המתיר למפעל הפיס להמשיך לקיים את הגרלות הלוטו בשיטה החדשה, עד החלטת ההרכב שידון בתיק לגבי העתירה.

בפתח הדיון הודיע עו"ד יאראק, כי הצדדים קרובים לגיבוש הסדר, אולם יש נושא אחד שעדין צריך להיות מוצג בפני דירקטורויון מפעל הפיס. הוא ביקש מבית המשפט לאפשר לו לקבל ארכה עד סוף החודש לנסות ולגבש הסדר.

עו"ד יאראק דיבר בדיון על כך שיש רצון "לפתוח דף חדש", אולם ציין שאינו יודע כיצד לשכנע את האוצר באמיתות כוונותיו. השפטת אילה פרוקצ'יה אמרה כי מהעתירה עולה שקיים "חוסר סדר בסיסי במערכת היחסים" בין הפיס לאוצר וכן אי ודאות לגבי ההסדר המוצע. "את הדברים האלה צריכים להסדיר ולא באווירה של כעס", אמרה.

במהלך הדיון יצאו הצדדים מהאולם וניסו לגבש ביניהם פשרה, אולם ללא הצלחה. נציג האוצר אמר כי הוא מקווה שאכן תתגבש הסכמה על המשך ההגרלות.

ממפעל הפיס נמסר בתגובה: "עד כה לא הושגה כל פשרה בין האוצר לפיס ותביעת מפעל הפיס בעינה עומדת. הצעת הפשרה שהוצגה על ידי האוצר בניסיונות ההידברות בין הצדדים נדחתה על ידיי הפיס. בית המשפט הציע לצדדים לנסות ולהגיע לפשרה בתוך שבעה ימים, ומפעל הפיס יפעל ברוח הנחיית בית המשפט ויפעל להשגת הסכמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully