וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנים יודו לעבר כלי רכב ברחבי הגדה

יהושע בריינר

11.11.2009 / 15:08

מאז שעות הבוקר נרשמו ברחבי הגדה המערבית מספר תקריות של ידויי אבנים לעבר כלי רכב ישראלים. בכל האירועים לא היו נפגעים. התקריות פרצו לאחר טקסי האזכרה למותו של ערפאת בבתיה"ס

בזמן שברשות הפלסטינית עורכים עצרות במלאת חמש שנים למותו של יאסר ערפאת, נרשמו היום (רביעי) מספר הפרות סדר ברחבי הגדה המערבית. בהפרות הסדר, שהחלו בתום טקסים שהתקיימו במספר יישובים בגדה, נטלו חלק בעיקר צעירים. במערכת הביטחון ובפיקוד המרכז נערכו לקראת הפרות הסדר, אולם לא הוכרזה רמת כוננות מיוחדת.

הבוקר יודו אבנים לעבר כלי רכב ישראליים ברחבי הגדה המערבית. בין היתר, יודו אבנים לעבר כלי רכב ישראלים סמוך לתקוע על ידי כ-100 פלסטינים. האירוע הסתיים ללא נפגעים, אולם נזק נגרם לאחד מכלי הרכב. סמוך לכפר עין ערוב שבכביש גוש עציון-חברון אירעו מספר מקרים של ידויי אבנים לעבר כלי רכב ישראלים, לא היו נפגעים אולם נזק נגרם למספר כלי רכב.

כמו כן יודו אבנים לעבר כלי רכב ישראלים סמוך לכפר בית אומר, צפונית לחברון. באירוע זה נגרם נזק לרכב ישראלי. גם באזור השומרון נרשמו מספר אירועי ידויי אבנים. באחד המקרים נרגם אוטובוס ישראלי סמוך לאריאל. באזור צומת שילה יודו אבנים לעבר רכב אזרחי ישראלי, אולם גם בתקרית זו לא נמסר על נפגעים. בכל המקרים ערכו כוחות צה"ל סריקות באזור האירוע.

מסתמן כי אירועי הפרות הסדר צפויים להימשך, בעיקר עם סיום העצרת המרכזית ברמאללה. בצה"ל מעריכים כי לא צפויה הסלמה משמעותית בימים הקרובים בגדה. גם המתנחלים התבקשו לשמור על עירנות בעת נסיעה בכבישים ביהודה ושומרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully