וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הממשלות לא עודדו את החרדים לצאת לעבודה"

פנחס וולף

11.11.2009 / 13:51

ח"כ משה גפני השיב לשר האוצר שטייניץ שאמר כי "החרדים והערבים אשמים במצבם הכלכלי". גפני תקף בוועדת הכספים את ממשלות ישראל ואמר כי "החרדים לא אשמים במצבם הכלכלי"

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני (יהדות התורה) תקף היום (רביעי) בחריפות את ממשלות ישראל לדורותיה, בעקבות הטענה שהעלה שר האוצר יובל שטייניץ ולפיה החרדים והערבים אשמים במצבם הכלכלי. בדיון בוועדת הכספים בהשתתפות השר שטייניץ אמר גפני כי "הממשלות לדורותיהן לא עודדו את החרדים לצאת למעגל העבודה ולהיפך, פגעו בזכויותיהם. אומרים שהפקידים באוצר רוצים לעודד חרדים לצאת לעבודה. הם באמת רוצים בזה? הם כנראה רוצים שהם יהיו חילוניים כי אחרת קשה להסביר את התנהלותם".

"קחו לדוגמא חוק שהעברתי", המשיך גפני, "המכיר במבחנים ובלימודים הנלמדים בסמינרים כמקבילים ללימודי הבגרות. החוק עבר בזמנו בתמיכת כולם, גם חברי כנסת של שינוי תמכו בו. אך למרות החוק, אגף שוק ההון במשרד האוצר דורש מאותן בנות חרדיות לעבור שוב מבחנים קשים, כך שלא יוכלו להיות יועצות מס. זאת שערוריה. קל מאד לומר לכותרות העיתונים שהציבור החרדי לא רוצה לצאת לעבודה, רק שזהו שקר, לא מספיק לומר שהממשלה תסייע, אני רוצה לראות במציאות מגמה אמיתית ליצירת שינוי".

בתגובה לדברים, אמר השר שטייניץ כי הוא אינו יודע מה היה בממשלות הקודמות, אולם "בנושא יועצי המס אבדוק את הפרטים, אך במגמה כללית אנו מעוניינים לעשות כל שניתן על מנת לעודד את היציאה לעבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully