וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': "סרסרות היא סחר בבני אדם"

פנחס וולף

11.11.2009 / 12:37

השר לביטחון פנים נאם בוועדת המשנה למאבק בסחר בבני אדם והתייחס לסוגיה הבעייתית. "אסור להשאיר את המשטרה בודדה בחזית אלא לערב את כל גורמי הרווחה, האוצר, המשפט והחינוך"

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', נאם היום (רביעי) בוועדת המשנה למאבק בסחר בבני אדם של הכנסת. אהרונוביץ' אמר כי "אני מתכוון לפעול בתיקון חקיקה כדי להעלות את עבירת הסרסרות, לדרגת עבירת סחר בבני אדם. תיבחן האפשרות מול הגורמים המוסמכים לכך, כיצד להביא לכך שעסק החייב ברישוי עסק ומתברר כי שימש לעיסוק בזנות, תבוטל האפשרות שלו לקבל רישיון עסק באופן כללי או לפרק זמן משמעותי. יש לזכור שלמרות הפעילות המוצלחת של משטרת ישראל בנושא הדרך עוד ארוכה".

"חשוב להדגיש שאסור להשאיר את המשטרה בודדה בחזית אלא לערב את כל גורמי הרווחה, האוצר, המשפט והחינוך", המשיך השר. "אני רואה בנושא בעיה רצינית שעליה נדרש טיפול שיבוצע בכובד ראש. אין ספק שאחד ממנופי הלחץ המרכזיים שעל המשטרה להפעיל, חייב להיות מתועל לאכיפה לכל הקשור לסחר בבני אדם בכלל ובנשים בפרט".

עוד אמר השר כי "מדובר בנושא מטריד שתוצאותיו הרסניות. אני לא ממעיט ולו במעט את גודל התופעה והחשיבות בריסונה ובטיפולה. אני קורא לכל מי שיכול להגיש תלונה או להביא מידע שיגרום לפתיחת חקירה לבוא ולהעביר את המידע ולהתלונן. לא לחשוש! לבוא ולהתלונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully