וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עבריין מין מורשע חזר לתקוף ילדים

איילה חננאל

11.11.2009 / 12:20

גבר בן 24 מפ"ת שמרצה בימים אלה עבודות שירות בגין עבירות של ביצוע מעשים מגונים בילדים, תקף על פי החשד שני קטינים וביצע בהם עבירות דומות. התקיפה בוצעה בתמורה לתשלום כספי

גבר בן 24 מפתח תקווה נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בקטינים ושילם להם כסף בתמורה למעשים. החשוד מרצה עבודות שירות בגין עבירות דומות. הוא יובא היום (רביעי) להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

ראש מחלקת חקירות ומודיעין בתחנת משטרת פתח תקווה, רב פקד אלי סופר, מסר כי "מדובר בחשוד שבעברו הפלילי מקרים רבים של עבירות מיניות הן בקטינים והן במבוגרים ואשר במהלך ביצוע העבירות, אף מרצה עבודות שירות בגין עבירת מין בקטין".

במשטרה חושדים כי במהלך חודש ספטמבר האחרון, ניגש החשוד בשתי הזדמנויות שונות לשני נערים בגילאי 13 ו-14 ופיתה אותם לבוא עמו אל ביתו ולבצע מול אקטים מיניים. על פי החשד, עבריין המין המורשע, ביצע בהם מעשים מגונים תמורת תשלום כספי של עשרות שקלים. הצעיר שומר בחקירתו על זכות השתיקה ולא משתף פעולה עם חוקריו.

במקרה אחר נעצר אמש גבר בן 28 תושב בת ים בחשד שביצע מעשה מגונה בקטינה. אתמול התלוננה במשטרת מרחב איילון ילדה כבת 10 כי בעת ששהתה בגינה ציבורית בבת ים, ניגש אליה החשוד, נגע בפלג גופה העליון ונמלט. בסריקות שערכו השוטרים עם המתלוננת היא זיהתה את החשוד והוא נעצר. הוא הובא הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

במקרה נוסף טענה נערה בת 14 כי הותקפה אתמול במעלית בבניין בו היא מתגוררת בראשון לציון. הנערה עמדה להיכנס למעלית כאשר לפתע תקף אותה צעיר כבן 17 ובידו פטיש. הצעיר החל לגעת בחזה של הנערה וניסה לנשק אותה. היא בעטה באשכיו והוא ניסה לחבוט בה באמצעות הפטיש. שכן בבניין, אשר שמע את ההמולה במעלית ואת זעקותיה לעזרה של הצעירה, הזמין את המעלית וכאשר ונפתחה הדלת הצליח להתעמת עם החשוד ולהבריחו. הנערה לא נפגעה. כוחות משטרה הגיעו למקום וערכו סריקות לאיתורו של החשוד, אך הוא טרם אותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully