וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדה אלשיך: "טענות אפריקה לא רלוונטיות"

שרון שפורר

10.11.2009 / 17:25

שופטת בית המשפט המחוזי בת"א מתחה ביקורת חריפה על טענותיה של החברה כי על הסיקור התקשורתי הפך את השיח הציבורי לכזה המנגח את החברה ואת העומד בראשה

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשיך, מתחה היום ביקורת חריפה על טענותיה של אפריקה ישראל בבקשה שהגישה לבית המשפט הנוגעות לסיקור התקשורתי של הסדר החוב שהציעה לבעלי האג"ח.

אפריקה כתבה על פני 3 סעיפים - 34-36 כי "על השיח הציבורי השתלטו קולות שדומה כי עטו על ההזדמנות לנגח את החברה ובעל השליטה בה לב לבייב להשתלח בה תוך ניהול מסע ציבורי שיטתי של ביקורת מתלהמת".

אלשיך התייחסה היום לסעיפים אלו ואמרה: "אני חייבת לומר כי לא ברורה לי כלל ועיקר הרלבנטיות של סעיפים 34-36 לבקשה. האם יש בכך ניסיון לומר כי בית המשפט הושפע מושפע או יושפע מהנאמר בתקשורת שעה שיבוא להכריע בתיק?!! מדובר בטיעוני אווירה וחבל שכך!".

מעבר להתייחסות ביקורתית זו, דרשה אלשיך מנציגות בעלי האג"ח מסדרה ט' כי תשיב לה בתוך שלושה ימים כלומר עד יום ראשון הקרוב האם בכוונתה להצטרף להסדר הכולל או לא. מדובר באיגרת הקצרה ביותר שהיתה אמורה להיפרע היום אך אפריקה לא שילמה את הקרן בגינה אלא את הריבית בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully