וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החרדים הם בעלי הבית האמיתיים בממשלה"

10.11.2009 / 12:31

באופוזיציה תוקפים את אישור הקיצוץ הרוחבי במשרדי הממשלה. "נתניהו רואה בציבור הישראלי פרה חולבת. הוא מבטל את הקיצוץ בישיבות ומשאיר הקיצוצים הכואבים בחינוך, ברווחה ובקליטה"

ועדת הכספים של הכנסת אישרה הבוקר (שלישי) את הצעת משרד האוצר לקיצוץ של כ-1 מיליארד שקל בתקציב המדינה. בהצעת הקיצוץ החדשה שהוגשה לוועדה הוצע לקצץ 1.3 מיליון שקל בלבד בתקציב הישיבות. הצעת הקיצוץ המקורית, שכללה קיצוץ בסך של 2 מיליארד שקל, לא הוגשה בסופו של דבר לוועדה בשל התנגדות הח"כים החרדים לקצץ בתקציב הישיבות 314 מיליון שקל כפי שהחליטה הממשלה.

באופוזיציה תקפו את הממשלה על אישור התקציב. יו"ר מרצ, חבר הכנסת חיים אורון, אמר כי "התקציב הדו שנתי הפך בפועל לתקציב דו חודשי, והממשלה מבקשת לשנותו פעם אחר פעם. קיצוץ רוחבי הוא בבסיסו קיצוץ עיוור וברוטלי שאינו בוחן את הצרכים הריאליים וחף מכל תיעדוף. מוטב שהממשלה תימנע מהקיצוץ מחד ומהתוספת המופלגת בביטחון מאידך, תוך שמירת יעד הגירעון". אורון הציע להגדיל את גובה ההוצאה הממשלתית במיליארד שקל ולבטל את הקיצוצים הרוחביים.

מקדימה נמסר כי "ממשלתו המנופחת של נתניהו שברה היום שיא נוסף של בושה וזלזול והבהירה לציבור מהו סדר העדיפויות האמיתי שלה. נתניהו רואה בציבור הישראלי פרה חולבת להישרדותו הפוליטית. אותו נתניהו שהיה חכם על חלשים כשר אוצר, העלה את המע"מ וגזר את מס הבצורת, ממשיך לשלוח יד לכיסו של הציבור, ובוחר, בצעד בלתי הגיוני, לבטל את הקיצוץ בישיבות ולהשאיר את הקיצוצים הכואבים בחינוך, ברווחה ובקליטה. ההחלטה שבה ומוכיחה מיהו בעל הבית האמיתי בממשלה ומחדדת את העובדה כי נתניהו הוא ראש ממשלה חלש, הנלחץ נוכח כל איום קואליציוני. מי שמשלם את המחיר נוכח התנהלות זו הם תמיד אזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully