וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית נצרת מאובטח מחשש לפגיעה בחייו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

10.11.2009 / 12:19

בעקבות אירועי האלימות האחרונים בנצרת הוחלט במשטרה לאבטח את ראש העירייה, ראמז ג'ראייסי, 24 שעות ביממה מחשש לפגיעה בחייו. גראייסי: "אני סומך על המשטרה ואיני חושש לחיי"

בעקבות אירועי האלימות האחרונים בעיר נצרת, שכללו ירי מנשק אוטומטי לעבר ביתו של ממלא מקום ראש העירייה עלי סלאם, החליטה המשטרה להגדיר את ראש העירייה ראמז ג'ראייסי ואת ממלא מקומו כ"מאוימים דרגה 6", שהיא דרגת האיום הגבוהה ביותר. לוואלה! חדשות נודע כי ג'ראייסי וסלאם מלווים על ידי מאבטחים במשך 24 שעות ובתיהם מוגנו, מחשש שייפגעו.

בשבוע שעבר אירעה סדרה של אירועים אלימים בעיר. האירוע הראשון נרשם ביום שישי לפני שבוע וחצי כשמספר תושבי העיר תקפו עובדי עירייה והשחיתו ציוד בבניין העירייה, בעקבות דו"ח חנייה שתושב העיר קיבל. באותו יום השליכו אלמונים רימון רסס לעבר ביתו של הפקח שרשם את דו"ח החנייה. ביום ראשון שעבר נרשם האירוע החמור ביותר כשלעבר ביתו של ממלא מקום ראש העירייה נורה צרור יריות. לא היו נפגעים כתוצאה מהירי.

איומים על חיי ראש העירייה

בעקבות האירועים האלימים החליטה המשטרה לא לקחת סיכון ולהצמיד מאבטחים לראש העירייה ולממלא מקומו. בשיחה עם וואלה! חדשות הבהיר ראש העירייה ראמז ג'ראייסי כי הוא אינו חושש לחייו: "בעבר היו איומים על חיי אך אף פעם לא חששתי לחיי. אני נציג ציבור בעמדה שמחייבת תפקוד ראוי. יחד עם זאת, אני לוקח כל איום ברצינות. הסבירות לפגיעה בי קיימת, אני לוקח אותה בחשבון. אני סומך על המשטרה ועל היכולות המוכחות שלה". תושבי העיר סיפרו לוואלה! חדשות כי האווירה בעיר "רגילה" וזאת לאחר שנכבדי העיר פעלו כדי להרגיע את המתיחות.

בעקבות תקיפת עובדי העירייה עצרה המשטרה מספר חשודים והיום בית המשפט צפוי להאריך את מעצרם. "לא כל החשודים נעצרו והמשטרה עדיין מחפשת אותם", מזהיר ג'ראייסי. לדבריו, האירוע החמור הוא לא התקיפה בעירייה, משום שהמצלמות הרבות במקום תיעדו את כל התוקפים, אלא רימון הרסס על בית הפקח והירי לעבר ביתו של סלאם: "ככל הידוע לי, לא נעצרו חשודים. אלה שהיו מעורבים בתקיפת עובדי העירייה מכחישים מכל וכל שהם קשורים לכך. לכן אנחנו לוחצים על כך שהמשטרה תגלה מי עשה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully