וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 22 אנס צעירה שהכיר באינטרנט

איילה חננאל

10.11.2009 / 11:36

תושב רמת גן בן 22 חשוד כי אנס את צעירה דתייה בת 17, אותה הכיר באתר באינטרנט. על פי החשד, הוא ניסה בנוסף לשכנע אותה לקיים יחסי מין עם גברים אחרים תמורת כסף

צעיר בן 22, תושב רמת גן, נעצר היום (שלישי) בחשד שאנס וניסה לשדל את חברתו הקטינה בת ה-17 לקיים יחסי מין עם גברים זרים תמורת כסף. החשוד נעצר לאחר שהקטינה התלוננה בתחנת המשטרה בפתח תקווה, וסיפרה כי הכירה את הצעיר דרך האינטרנט. הוא נחקר בחשד לתקיפה הגורמת חבלה, איומים, אינוס בכוח תוך גרימת חבלה, תקיפת בן זוג והדחה למעשה זנות.

בתלונתה סיפרה הקטינה כי לאחרונה, לקראת פרידתם, החל הצעיר לנהוג כלפיה באלימות פיזית, נפשית ומינית תוך שהוא מאיים להפיץ אודות מעשיה ברבים ומנצל את היותה דתייה מבית חרדי. לדבריה, הצעיר סחט ממנה כספים בסכומים לא גדולים וגרם נזק לרכושה, תוך מסכת התעללות מתמשכת. עוד סיפרה כי הצעיר תקף אותה במהלך ויכוח בתל אביב והותיר אותה סמוך לתחנה המרכזית בעיר ללא כל יכולת לחזור לביתה.

לדברי הקטינה, הצעיר אף ניסה לשדל אותה לקיים יחסי מין עם גברים אחרים תמורת כסף. החשוד, תושב רמת גן ללא עבר פלילי, יובא היום לבית משפט השלום בפתח תקווה לדיון בהארכת מעצרו.

החוקר רס"ר אלכס בלטר סיפר כי,"הצעירה הכירה את החשוד דרך צ'אט באינטרנט לפניי כשנה. בתלונתה סיפרה כי לאחרונה החל הצעיר לנהוג בה אלימות ולהתעלל בה, כאשר בין היתר היה כופה עליה לקיים יחסי מין במקומות ציבוריים כגון גגות של בתים. במקרה אחר, ניסה הצעיר לסרסר את הצעירה באמצעות צ'אט באינטרנט,כאשר הוא מציע לגברים לקיים עמה יחסי מין בתמורה לתשלום כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully