וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם ניסה לפרוץ לכנסת ואיים לפוצץ עצמו

פנחס וולף ואיילה חננאל

10.11.2009 / 10:39

כוחות כיבוי ומשטרה הוזעקו למשכן הכנסת לאחר שגבר הצליח להיכנס עם רכבו למתחם ואיים לפוצץ את עצמו באמצעות מיכלי גז. כוחות הביטחון וההצלה הצליחו להשתלט עליו, לעצור אותו והוא הועבר לחקירה

יח"צ - חד פעמי

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

דרמה במשכן הכנסת. אדם שהגיע לכניסה למשכן הצליח לסגור את חברי הכנסת בתוך המליאה למספר דקות לאחר שאיים לפוצץ את עצמו במכוניתו. צוותי כיבוי ומשטרה שהגיעו למקום הצליחו להשתלט עליו, עצרו אותו והעבירו אותו להמשך חקירתו.


מדוברות הכבאות נמסר כי שלושה צוותי כיבוי נשלחו למקום לאחר שהתקבל דיווח על אדם שאיים לפוצץ עצמו במכונית באמצעות מיכלי גז שלטענתו החזיק במכוניתו.


בעקבות האיומים, נחסמו הכניסות והיציאות לכנסת לחלוטין, ולמשך מספר דקות ארוכות לא ניתן היה להיכנס או לצאת מהמשכן. כוחות משטרה ומשמר הכנסת שהוזעקו למקום הצליחו להשתלט על הגבר, שאיים להתאבד על רקע פינוי משפחתו מדירה בירושלים. כמו כן נמסר כי מדובר באדם נכה שטען כי הוא לא מקבל את העזרה הנדרשת לו מהמדינה.

תמונות שער הכניסה של כנסת ישראל בירושלים נובמבר 2009. מגד גוזני
שוטרים בשער הכניסה של הכנסת, היום/מגד גוזני

יורם לוי, דובר נציבות כבאות והצלה, אמר לוואלה! חדשות כי "אדם שנכנס לתחום משכן הכנסת ברכב מסוג מאזדה טען כי הוא הולך לפוצץ את עצמו עם בלוני גז שנמצאים ברכב". הדובר הוסיף כי "הוא עבר מחסום אחד אבל לא נכנס לתוך המתחם".

זהו לא המקרה הראשון בו מגיע אדם ומאיים להתאבד בכנסת. באפריל אשתקד הגיעה אישה, אם לשני ילדים נכים, התבצרה ברכב עם בלון גז באזור המשכן ואיימה לפוצץ אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully