וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הואשם באונס שכנתו הקטינה וזוכה מחמת הספק

קובי מנדל

10.11.2009 / 10:14

בית המשפט המחוזי בחיפה זיכה מחמת הספק תושב צפון הארץ, בן 40, שהואשם כי אנס את שכנתו הקטינה. הגבר זוכה לאחר שנתגלו סתירות בעדויותיה של הנערה

בית המשפט המחוזי בחיפה זיכה הבוקר (שלישי) מחמת הספק תושב צפון הארץ בן 40 מעבירת אונס של שכנתו, שהייתה קטינה באותו הזמן, וכן מעבירות של הטרדה מינית, מעשים מגונים בפומבי, תקיפה ואיומים.

התביעה טענה כי המעשים המיוחסים לנאשם אירעו בחודשים יולי ואוגוסט 2006. לטענתם, הנאשם נהג להטריד את המתלוננת על ידי כך שביקש לנשקה, עשה בפניה תנועות עם הלשון שלו, הציע לה לבלות איתו את הלילה ולשתות משקאות אלכוהוליים, אמר שהוא אוהב אותה והציע לה להיות בקשר רומנטי איתו, וציין כי גם לאחר שתתחתן הוא ימשיך להטריד אותה ובמידת הצורך יגיע לבית חתנה.

כמו כן נטען כי נהג לחשוף בפניה את איבר מינו ולגעת בו, לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים, לתפוס בזרועה של המתלוננת שלא בהסכמתה וכן לאיים עליה שיספר להוריה שהיא מציעה לו להיות איתה בקשר רומנטי. עוד נטען בכתב האישום כי בסוף אוגוסט, בשעה שהקטינה שמרה על ילדי שכנתה, היא נכנסה לחדר השינה, ובעקבותיה הגיע גם הנאשם שאותה עת צבע את ביתה של השכנה, ואנס אותה.

הנאשם כפר בכל עובדות כתב האישום מלבד העובדה שהמתלוננת הייתה שכנתו, וטען שלא היו דברים מעולם. השופט מנחם רניאל אשר כתב את הכרעת הדין, ציין כי במקרה זה, עת שבחן את עדות המתלוננת בכללותה, כולל הסתירות שבה, אל מול הראיות האחרות, הגיע למסקנה שאין בפני בית המשפט פסיפס ראייתי מספיק כדי להרשיע את הנאשם מעבר לספק סביר בעבירות המיוחסות לו.

בית המשפט הטיל ספקות בגרסתה של המתלוננת, בין היתר, בשל שמועות שהפיצה על אנשים אחרים, בסמוך למועד האירועים, שהתבררו כפרי דמיונה, ובשל סתירות בין עדותה של המתלוננת לעדות אמה. חבריו של השופט רניאל להרכב השופטים הצטרפו לקביעותיו ולפיכך כאמור זוכה הנאשם מחמת הספק.

מוקדם יותר היום זוכה מחמת הספק תושב אזור המשולש בשנות ה-40 לחייו מעבירות של אונס, מעשי סדום, תקיפה בנסיבות מחמירות, איומים וכליאת שווא כלפי אשתו. בית המשפט המחוזי בחיפה התיר הבוקר לפרסם את החלטתו. לטענת האישה, נהג הבעל בתקופת הנישואין לתקוף אותה פיזית ולבצע בה עבירות מין, לרבות בעילתה שלא בהסכמתה וכן ביצוע מעשי סדום, תקיפתה, איום עליה וכליאתה שלא כדין. הנאשם כפר בהאשמות וטען שהאישה מעלילה עליו וטענותיה חסרות כל שחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully