וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ' מכריז: "כשאת שותה את לא יפה"

10.11.2009 / 11:20

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' פתח במסע הסברה למלחמה באלכוהול כחלק מהתוכנית להורדת צריכת האלכוהול. "חברה החפצה בחיים לא תשלים עם נתוני צריכת האלכוהול הקשים בקרב בני נוער"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר)

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ פתח היום (שלישי) את מסע ההסברה של הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול. בתדרוך שערך הבהיר אהרונוביץ' כי "חברה החפצה בחיים לא יכולה להשלים עם הנתונים הקשים מקרב צעירים גילאי 18-21 לפיהם 63.8% השתכרו ולפחות פעם אחת בשנה האחרונה, 61.3% מדווחים כי שתו לפחות פעם אחת בחודש האחרון 5 מנות משקה בתוך שעות אחדות".

מסע ההסברה הינו צעד ראשון מתוכנית לאומית כוללת, אותה צפוי אהרונוביץ' להציג בישיבת הממשלה הקרובה. מדובר בתוכנית לאומית רב שנתית, אשר מטרתה המוצהרת הינה להוריד ב-10% את צריכת האלכוהול בכל שנה התוכנית כוללת בין היתר שורה של חוקים חדשים אשר יונחו על שולחן הכנסת כבר במושב הנוכחי על מנת לספק לגופי האכיפה כלים ממשיים לפעול ביעילות לצמצום ההיצע והביקוש לאלכוהול.

קמפיין פירסומי

במסגרת מסע ההסברה, צפוי לעלות קמפיין פירסומי שיכלול בין היתר את הסיסמאות "האלכוהול שותה לך את הכבוד", ו"כשאת שותה את לא יפה". מנכ"ל הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול, יאיר גלר, הדגיש כי "בנוסף ליצירת האווירה הציבורית מטרת הקמפיין היא להוות פלטפורמה לפעילות השטח המתוכננת בקהילה בכל רחבי הארץ. בחודשיים הקרובים תתמקד הפעילות במוקדי הבילוי, במועדונים, בפאבים ובסביבתם, במקומות "ההתכנסות" של בני הנוער בגנים הציבוריים וליד הפיצוציות".

גלר סיפר עוד כי "פעילות השטח תתבצע על ידי הגורמים המובילים בתחום: אנשי המקצוע והשטח של הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול, המשרד לביטחון הפנים – מצילה, פרויקט עיר ללא אלימות, משטרת ישראל ופעילים מתנדבים בקהילה". במקביל שוקדים כעת ברשות על תוכנית הסברה ופעילות בקהילה אשר תמשך ברציפות לאורך כל השנה ותכלול גם את מערכת החינוך, המרכזים הקהילתיים, תנועות הנוער, הורים וגופים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully