וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה קוראת להחלפת מטענים פגומים

רינה רוזנברג

9.11.2009 / 15:40

במסגרת תהליך בקרת איכות שגרתית, גילתה החברה בעיית איכות אפשרית במטענים מסוימים המיוצרים על ידי אחד מספקיה העלולה להביא למצב של התחשמלות

במסגרת תהליך בקרת איכות שגרתית, גילתה נוקיה בעיית איכות אפשרית במטענים מסוימים המיוצרים על ידי אחד מספקיה. הבעיה נובעת מבעיה בכיסויי הפלסטיק של המטענים, שעלולים להשתחרר ולהתנתק, ובכך לחשוף את הרכיבים הפנימיים של המטענים. מצב זה עלול לגרום להתחשמלות במקרה של נגיעה ברכיבים פנימיים מסוימים של המטען בעת שהמטען מחובר לשקע פעיל. עם זאת מבהירים בחברה כי לפי מיטב ידיעתם לא התרחשה תקרית או פציעה כלשהם הקשורים למטענים אלה.

מדובר במספר מצומצם של מטענים מדגמים מסוימים אשר יוצרו על ידי ספק צד-שלישי יחיד בתקופת זמן מוגדרת. מטענים אלה הינם דגמי AC-3E ו-AC-3U, אשר יוצרו בין 15 ביוני 2009 ל-9 באוגוסט, 2009; וכן דגם AC-4U, אשר יוצר בין 13 באפריל 2009 ל-25 באוקטובר, 2009.

באירופה נמכרו רק מטענים מדגם AC-3E, ומטענים מדגמי AC-3U ו-AC-4U נמכרים אך ורק בצפון אמריקה ובאמריקה הלטינית.

במסגרת תוכנית החלפת המטענים נוקיה הקימה אתר אינטרנט יעודי לצרכנים המעוניינים במידע נוסף או כאלה שרוצים לברר האם המטענים שברשותם מיועדים להחלפה או באתר האינטרנט המקומי של נוקיה.

נוקיה ממליצה לצרכנים בעלי מטען המיועד להחלפה במסגרת התוכנית לחדול משימוש במטען ולהחליף אותו במטען חלופי חינם.

כדי לוודא אם המטען שלך מיועד להחלפה במסגרת התכנית על הצרכן לבדוק את התווית שעל המטען ולראות האם מדובר בדגם AC-3E ו-AC-3 או מדגם AC-4U, שהמטען יוצר על ידי BYD ושקוד היצור הוא בין 925 ל-939. במקרה שמדובר במטען מסוג AC-4U, על הצרכן להחליף את המטען.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully