וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן 55 מהקריות אנס את אחייניו

קובי מנדל

9.11.2009 / 14:21

על פי כתב האישום, תושב הקריות ביצע מסכת של התעללויות במשך שנים ארוכות בחמישה ילדים מתחת לגיל 14, כולם אחייניו של הנאשם. "הנאשם ביצע את המעשים בתדירות של פעם-פעמיים בשבוע"

תושב הקריות בן 55 הואשם היום (שני) בבית המשפט המחוזי בחיפה בסדרת תקיפות מיניות של חמשת אחייניו כשהיו קטינים. מדובר במסכת תקיפות מיניות שכללו מעשי אונס, מעשים מגונים בכפייה, בעילת קטינה ומעשה מגונה במשפחה. המעשים המיוחסים לנאשם נמשכו בשנות ה-80' וה-90'.

פקד דרור הראל ראש מחלק אלימות במשפחה במשטרת זבולון, מסר לוואלה! חדשות כי "מדובר במאות רבות של מקרי תקיפות שהחוקרים מייחסים לו. הפרשה נחשפה לפני כשבועיים כאשר אביה של נערה בת 14 הבחין שהחשוד תקף מינית את בתו במחסן שבביתו. הוא תיחקר את בתו ונדהם לגלות כי היא נאנסה על ידי בן המשפחה". האב התייצב עם בתו בתחנת משטרת זבולון וזו נחקרה על ידי חוקרת ילדים. חקירה זו אוששה את טענות הילדה כי נפלה קורבן לתקיפה.

"הבנו שהיא נפלה גם למעשים נוספים מצד הנאשם ומדבריה עולה כי מדובר בתדירות של בין פעם לפעמיים בשבוע", סיפר פקד הראל. "הנערה לא הבינה כלל שמדובר במעשה אסור בשל תמימותה, מה גם שהחשוד נהג לתת לה דמי כיס. מהר מאד הבנו שילדים נוספים במשפחה נפלו קורבן למעשיו". באחד המקרים, הגיע אחיינו בן ה-12 לביתו, שם הקרין החשוד סרט פורנוגרפי ותקף אותו מינית.

מדובר בשלושה ילדים מתחת לגיל 14, בנים ובנות, ועוד צעיר וצעירה, כיום בני כשלושים שנפלו קורבן למעלליו לפני 20 שנה. "מהחקירה עולה שהם נפלו קורבן למעשיו במשך חמש עד שש שנים, וגם הם לא היו מודעים לחומרת המעשים ולכך שהדברים אסורים על פי החוק", מסר הראל. הוא הוסיף כי החוקרים בודקים אם ילדים נוספים מאזור מגוריו של הנאשם נפלו קורבן למעלליו. בחקירתו הוא דבק בגרסתו לפיה אין כל אמת בהאשמות המיוחסות לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully