וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכי צה"ל שוב פשטו על הקריה בתל אביב

יהושע בריינר

9.11.2009 / 11:41

מאבק נכי צה"ל נמשך: כ-300 נכים חוסמים את צומת הרחובות בגין וקפלן בתל אביב. במקום צפויים עומסי תנועה. "עד שההבטחות שניתנו לנו לא יתממשו - נמשיך במאבק"

יותם רונן

( צילום:יותם רונן, עריכה: גדי וינסטוק)

מחאת הנכים נמשכת גם היום. כ-300 נכי צה"ל חוסמים בצהרים (שני) את צומת הרחובות בגין וקפלן בתל אביב, במקום צפויים עומסי תנועה. אמש שוחח מנכ"ל משרד הביטחון פנחס בוכריס עם יו"ר ארגון נכי צה"ל חיים בר והשניים קבעו להיפגש. יחד עם זאת, מאבק הנכים נמשך.

"אנחנו למודי ניסיון וכבר שבענו מהבטחות" אומר בר לוואלה! חדשות, "עד שההבטחות של משרד הביטחון לא יתממשו אנחנו נמשיך במאבק. אנחנו בסך הכל רוצים להיות אחראים לגורלנו. אנחנו לא צריכים להתנצל על כך שאנו דורשים את מה שמגיע לנו".

אתמול הפגינו מאות נכי צה"ל ושרפו צמיגים מחוץ לבסיס הקריה בתל אביב. הנכים מחו נגד ה"יחס המזלזל" לדבריהם מצד משרד הביטחון. לטענתם, אגף השיקום בצה"ל נוהג בהם בצורה של סחבת ומערים עליהם קשיים בירוקרטים בפני מימוש זכויותיהם. הנכים איימו לחסום את נתיבי איילון הסמוכים למקום ההפגנה, וכוחות משטרה רבים הגיעו כדי לאבטח את ההפגנה ולמנוע חסימה של כבישים.

הפגנת הנכים מול משרד הביטחון לשיפור תנאיהם תל אביב נובמבר 2009. אורי לנץ
"לצערי הרב, כבר נפגשנו כמה פעמים עם נציגי אגף השיקום במשרד הביטחון אך הם לא מוכנים לקבל את דרישותינו"/אורי לנץ

"לצערי הרב, כבר נפגשנו כמה פעמים עם נציגי אגף השיקום במשרד הביטחון אך הם לא מוכנים לקבל את דרישותינו", כך אמר הערב שמעון נבון, יו"ר מחוז ירושלים בארגון נכי צה"ל לוואלה! חדשות. "שר הביטחון הנחה את מנכ"ל משרדו להיפגש איתנו ביום שלישי ועד אז המאבק יימשך".

"אנחנו כל הזמן מציעים לנכי צה"ל לשבת עימנו אולם הם מסרבים בתוקף", כך מסר גורם המשרד הביטחון לוואלה! חדשות. "למרות ניסיונות חוזרים ונשנים מצידנו להגיע עימם לסיכומים, הם מעדיפים להמשיך בשלהם ולהתעלם מאיתנו. לצערנו, המאבק של נכי צה"ל מונע בחלקו הגדול מתוך סכסוכים פנימיים בארגון נכי צה"ל. אנחנו שבים וקוראים לציבור הנכים לשבת עימנו על שולחן המשא ומתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully