וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב פרי יתפטר מתפקידו בדירקטוריון פרטנר

אתי אפללו

9.11.2009 / 7:44

הכהונה הקצרה בהיסטוריה: שבוע בלבד לאחר שמונה ברוב פאר, הדר וחיוכים ע"י אילן בן דב - יעזוב יעקב פרי את כסאו בדירקטוריון פרטנר. הערכות: קיבל ההחלטה באופן אישי ללא לחץ מגורמים חיצוניים

רק שבוע חלף מאז הציג איש העסקים אילן בן-דב את דירקטוריון פרטנר לאחר השלמת עסקת הרכישה, וכבר מתרחש בו שינוי ראשון. יעקב פרי, יו"ר בנק מזרחי-טפחות שמונה גם כדירקטור בפרטנר, מתפטר מתפקידו בדירקטוריון החברה - כך נודע ל-TheMarker.

פרי קיבל את ההצעה להיות חבר בדירקטוריון פרטנר עם סיום המשא ומתן על מימון העסקה, והוא מונה לדירקטוריון כנציג מטעם המוסדיים שהשתתפו במימון העסקה - ולא מטעמו של אילן בן-דב. בנק מזרחי-טפחות היה אחד הבנקים הדומיננטיים במימון עסקת פרטנר והשתתף במימונה בשיעור של כמעט מיליארד שקל.

עם היוודע מינויו לדירקטוריון, נשמעה ביקורת לפיה יש חשש לניגוד עניינים שיו"ר של אחד הבנקים המרכזיים שהשתתפו במימון העסקה מכהן בה כדירקטור. ככל הידוע, בטרם הסכים פרי להצטרף לדירקטוריון פרטנר, הוא קיבל חוות דעת משפטית אשר קבעה כי אין בעיה חוקית בכהונתו בדירקטוריון וכי על מנת למנוע ניגודי אינטרסים - במידה ונושא המימון הבנקאי יועלה לדיון בדירקטוריון פרטנר - פרי לא ישתתף בדיון. ההערכות הן כי הוא קיבל את ההחלטה באופן אישי ולא התבקש לעשות זאת ע"י גורם כלשהו.

פרי החליט להתפטר מהדירקטוריון עוד בטרם השתתף בישיבות. בישיבה שנערכה ביום א' האחרון, בה הוחלף הדירקטוריון, הוא לא נכח. ההערכות הן כי פרי החליט להתפטר מדירקטוריון פרטנר על מנת לשמור על שקיפות מלאה מול פרטנר בתפקידו כיו"ר בנק מזרחי-טפחות. פרי סירב להתייחס לנושא והסתפק במלים: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully