וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג מונית ביצע מעשים מגונים בנוסעת הרה

רמי שני

9.11.2009 / 1:50

אישה הרה תושבת אשדוד, שנענתה להצעתו של נהג מונית לסייע לה להגיע לביתה , הוטרדה על ידו מינית במהלך הנסיעה. הנהג טען שהשתמש בשיטה לקביעת מין היילוד. השופטת לא השתכנעה

"אני לא אונס אותך. אני רק בודק את מין הילוד שיש לך בבטן, כמו שסבתא לימדה אותי", במילים אלו נימק נהג מונית תושב אשדוד, את נגיעותיו באיבר מינה של נוסעת במונית שלו.

הנהג, גבריאל אדרי, הורשע בבית משפט השלום באשדוד במעשה מגונה באישה, בת 32, אותה הסיע לביתה לאחר שערכה קניות. השניים נפגשו במרכול, כשאדרי הציע לסייע לאישה בסחיבת שקיות המצרכים אל המונית: "אני לוקח עובד לאזור שבו את גרה" אמר לה, אחרי ששאל היכן היא מתגוררת.

מהכרעת הדין עולה כי בתום הנסיעה, אמר אדרי לאישה שהוא חייב לגעת בביטנה: "כשהגיעו לחניה ליד ביתה אמר לה שתשב בנוח עם הטוסיק קצת קדימה והתחיל לגעת בבטן שלה. היא החזיקה בשקיות ליד בטנה, והוא אמר לה לעזוב אותן, ושוב החל למשש את ביטנה וירד עם ידו לאזור איבר המין שלה".

האישה ביקשה לצאת מהרכב ואמרה שמעשיו של אדרי מפריעים לה, אך הוא לא ויתר. "אני לא אונס אותך פה באמצע היום במונית, זו רק נגיעה. תתעלמי ממני שאני פה, זו רק היד שלי, תעצמי עיניים ותחשבי על משהו טוב ואל תחשבי שאני פה לידך'.

בתגובה אמרה האישה לאדרי שאינה חשה בטוב, יצאה מהרכב והספיקה לרשום את מספרו ודגם המכונית. בבית המשפט הכחיש אדרי את ההאשמות נגדו, והעיד שעזר לה כי הוא אדם טוב באופיו.

השופטת רובין לביא קבעה, שעדותו של אדרי בלתי אמינה: "לא אוכל לקבל גרסתו כאילו מעשיו באו אך ורק כמעשה של צדקה וחסד מעורב בסקרנות, וכי נגע בבטנה התחתונה בהסכמתה, או כי לא הוריד ידו לכיוון איבר מינה, כפי שהעידה, וכי מדובר בנקודה זו בלבד בפרי דמיונה הקודח" היא כתבה, והרשיעה את אדרי בביצוע המעשים. גזר הדין ינתן במועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully