וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב יפו מואשם כי התעלל באשתו ובתו

איילה חננאל

8.11.2009 / 21:56

כתב אישום הוגש נגד תושב יפו החשוד כי התעלל באשתו ובבתו בת העשר. על פי כתב האישום, האב הצליף בבתו בחגורה וסטר לה על פניה מספר פעמים

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד תושב יפו בגין ביצוע מעשי התעללות קשים באשתו ובבתו בת העשר.

מכתב האישום עולה, כי כאשר היתה הילדה בת 9, היא חזרה מבית הספר כשביומנה רשומה הערה ממורתה על כך שלא עשתה את שיעורי הבית. בעקבות חוסר שביעות רצונו של האב מהישגיה הלימודיים של בתו, חטף האב מידיה את היומן והטיח אותו בבטנה בחוזקה.

בשלב זה ניסתה האם לגונן על בתה. היא נעמדה בינה לבין האב והוא, על פי כתב האישום, "סטר לה ודחף אותה בחוזקה עד שנפלה לרצפה". לאחר מכן ניגש האב אל בתו וסטר בפניה בחוזקה תוך שהוא מקלל אותה. כתוצאה מהמכות נגרמו לילדה חבלות בראשה ובבטנה.

במקרה אחר הצליף האב בבתו בחגורה. כתוצאה מהמכות שספגה נגרמו לילדה חבלות קשות בפניה. בשלב מסויים חזרה האם לבית המשפחה והבחינה בהתעללות המזוויעה וניסתה להגן על בתה. בתגובה בעט בה בעלה ברגליה ואיים עליה כי אם תמשיך להגן על בתם ימשיך להכותה.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים שהוגשה לבית המשפט נכתב כי "מעשיו כעורים, בזויים ומצמררים באלימותם החמורה. הוא הוכיח במעשיו כלפי בתו כי הינו אדם אלים, חסר רסן, אשר אינו נרתע מהפגנת אלימות קשה כלפי בתו ובחלק מהמקרים כלפי אמה".

בנוסף מצויין בבקשה כי בעת חקירתה בפני חוקרת ילדים הביעה הבת הקטנה את "חששה מפני שחרורו של אביה". את האב מייצגים עורכי הדין איתן כבריאן וליאור אשכנזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully