וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שוטר מג"ב הטריד מינית שתי נשים

גלעד גרוסמן

8.11.2009 / 17:24

שוטר משמר הגבול, שעבד במקביל לשירותו בחנות פירות וירקות בירושלים מואשם כי התקשר מספר פעמים לשתי נשים, שהיו לקוחות שלו, והטריד אותן מינית

לבית משפט השלום בירושלים הוגש כתב אישום נגד רפאל איצר, שוטר משמר הגבול לשעבר, שנאשם בהטרדה מינית של שתי נשים. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד איילת רזין בית-או?ר מהמחלקה לחקירות שוטרים, במקביל לשירותו במג"ב עבד איצר, כיום בן 21, בחנות פירות וירקות בירושלים. במהלך חודש אפריל אשתקד ביצע משלוחים לבית המתלוננות, ולשם כך הן מסרו לו את כתובתן, את מספרי הטלפון בביתן ואת מספרי הטלפון הנייד שלהן.

בחודש שלאחר מכן התקשר איצר לאחת המתלוננות שבע פעמים. בחלק מהפעמים השמיע קולות אנחה וגניחה וניתק את השיחה, ובחלק מהפעמים קרא לה בשמה, ואמר לה, בין היתר, "את משגעת אותי, את מטריפה אותי, יש לך חזה". למרות שהמתלוננת הבהירה לו שהיא אינה חשה בנוח עם השיחות, הוא המשיך להתקשר אליה ולשוחח עימה אודות נושאים בעלי גוון מיני.

בנוסף, הוא נאשם שהתקשר שמונה פעמים למתלוננת השניה, לביתה ולטלפון הנייד שלה, ואמר לה, בין היתר, "את יפה, החזה שלך נהדר, אני רוצה אותך". גם במקרה זה לא עזרו בקשותיה שיפסיק להתקשר אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully