וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות העולם: הבורסה בת"א חתמה יום של עליות

עומר רבין

8.11.2009 / 16:32

גל העליות הנמשך בוול סטריט כמו גם האופטימיות בעולם וההצהרות מועידת ה-G20 שלחה את מדדי המניות היום למעלה. ת"א 25 הוסיף 1.75%, ת"א 100 התחזק בשיעור של 1.8%

גל האופטימיות בשוקי העולם לא דילג גם על הבורסה בתל אביב שפתחה את שבוע המסחר היום באווירה חיובית במיוחד. בסיכומו של יום מלא שורות ירוקות על המסכים, הוסיף מדד ת"א 25 1.75% לערכו ונחתם סביב רמה של 1,041 נקודות. מדד ת"א 100 נחתם גם הוא ברמה גבוהה של 973 נקודות - 1.85% יותר מהרמה שנקבעה למדד זה בתום שבוע המסחר ביום חמישי בשבוע שעבר.

מניות רבות בלטו במהלך המסחר היום וביניהן ניתן למנות את קבוצת דלק שהוסיפה 6.2% לערך המניה ביום מסחר אחד - נתון מרשים במיוחד, וכן את מניית החברה לישראל שבשליטת האחים עופר שעלתה ב-3.6%.

סמייל 012 שבשליטת איש העסקים שאול אלוביץ' שרכש לאחרונה את בזק (וצפוי לבצע את העסקה בין היתר באמצעות סמייל) עלתה ב-8% נוספים ובכך משלימה קפיצה מטאורית בערכה מאז היוודע דבר עסקת בזק.

מניות הבנקים רשמו גם הן יום מוצלח כאשר בנק הפועלים הוסיף 2% לערכו ובנק לאומי חיזק את ערך המניה ב-1.44%. מדד מניות הטכנולוגיה תל טק רשם שיפור צנוע יותר היום ועלה ב-חצי אחוז בלבד. מדד מניות הנדל"ן, לעומת זאת, הספיק לעלות ביותר משלושה אחוזים היום.

היום, יום א', לא יתקיים מסחר בוול סטריט בארה"ב, כך שלמשיקיעים בתל אביב יש עוד יום שלם ליהנות מהאופטימיות בשווקים לפני חזרתה של התלות במגמה האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully